Får man välja uppkörnings inspektör?
Har man rätt att säga ifrån att en viss inspektör ska bedömma?
Tror inte det, det blir nog vem det nu blir..
Jodå, du har rätt att tacka nej till en inspektör, men du måste ändå betala för den uteblivna uppkörning samt boka en ny tid... Så varför hålla på att krångla med att byta inspektör?
Kan du köra så spelar det ingen roll vem du får..
Om du visste vilken tjurig grinskalle jag råkade ut för i måndags skulle nog du helst vilja slippa köra upp för honom igen. Precis ALLA fick underkänt på sina uppkörningar den dagen. Alla! Det kan väl ändå inte vara så att ingen av oss anses lämplig att köra bil. Gubben gör felaktiga bedömningar och är sjukt petig. Helt olämplig!
Om du visste vilken tjurig grinskalle jag råkade ut för i måndags skulle nog du helst vilja slippa köra upp för honom igen. Precis ALLA fick underkänt på sina uppkörningar den dagen. Alla! Det kan väl ändå inte vara så att ingen av oss anses lämplig att köra bil. Gubben gör felaktiga bedömningar och är sjukt petig. Helt olämplig!
Kan du inte dela med dig av ditt förarprovsprotokoll så man kan se vad du gjorde för fel på din uppkörning
Hej jag köra med praktikant på uppkörningen flera gånger och fick underkänd få man välja inspektör ?
En gång kör jag Bo som är bäst inspektör och en lite kör jag fel då fick jag inte någon som jag var nöjd
Då undrade jag om man får välja inspektör?
Tack för rätt svar
Hur vet du att alla fick underkänt den dagen?
Senaste foruminläggen
Rubrik