Start > Körkortsforum > Uppkörning imorgon

Uppkörning imorgon

Taggad 2016-06-14 19:55 ! Citera #
Hej alla. Klarade idag min teori men imorgon är det uppkörning. Faktiskt inte så nervös, borde jag det? Är inte fullt säker på mig själv heller det som e grejen, e rädd att jag glömmer skyltar eller vissa ställen där det är högerregel (ställen där inte skyltar säger ngt annat)

Men min fråga är, ni som nyligen haft, eller det kanske alltid varit likadant, vad exakt brukar man göra efter säkerhetskontroll? Alltså ska man lyssna vart dem ber en åka eller ska man åka vart fan man vill? Ber till gud att jag slipper landsväg. Längesen jag körde där!!

Tacksam för snabba svar :)
Gäst 2016-06-14 20:03 ! Citera #
Din inspektör kommer säga vart du ska köra..
Som exempel kan han/hon säga att du följa en viss väg, sedan svänga vänster vid en viss skylt..
Och så kommer det se ut tills du är klar :D
Cecilia 2016-06-14 20:04 ! Citera #
Hej!

Jag hade uppkörning igår och klarade det på första försöket (i Farsta). Var inte alls nervös och behövde inte vara det heller! Jag missade en skylt, men det var inte hela världen enligt min instruktör för han såg till hela helheten och då tyckte han jag körde säkert och bra.

Efter säkerhetskontrollen så sa han åt mig att åka ut från parkeringen och sen sa han alltid: sväng höger i nästa korsning, styr mot nynäshamn, ta avfarten till Huddinge. Bara fråga om det är något du undrar. :)
Taggad 2016-06-14 20:07 ! Citera #
Tack så mycket för era svar! Uppskattas. Vilken lättnad, trodde han skulle va lite mer oklar haha :D
Isabelle 2016-06-16 10:28 ! Citera #
Hur länge pågår uppkörningen? :)
Gäst 2016-06-16 14:31 ! Citera #
Isabelle 2016-06-16
Hur länge pågår uppkörningen? :)
Beror lite på, men allt som allt inklusive säkerhetskontroll så håller det på max 45-50 minuter.
Och då har du ungefär 20-30 minuters körning :)
Feruza 2016-06-20 16:14 ! Citera #
Hej !
Jag skulle vilja skaffa körkortet men jag lära mig fortfarande hemma med körkortbocken.
Kan jag får lära mig teoria eller hur ?

Senaste foruminläggen

Rubrik
9
I dag 09:24
8
I dag 04:58
4
I dag 03:29
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor