Start > Körkortsforum > Osäker på om jag kan, ledsen..…

Osäker på om jag kan, ledsen...

Ledsen 2016-06-15 10:49 ! Citera #
Bokade tid hos en annan körskola nu på torsdag, för att få en mer nyanserad biold, då min körskola inte vill säga hur det går. Har ju som sagt gått 3 dubbellektioner hos dem, kör upp om tre veckor och har 2 lektioner i veckan fram tills dess. Hemma kör jag dagligen med våran bil och 2 ggr i veckan med en annan anhörig i hans bil.
Men det ska bli intressant och se vad den andrsa körskolan säger...
Gäst 2016-06-15 10:58 ! Citera #
Låter mycket bra att du kör både privat och med körskola, du kommer att fixa uppkörningen ????
Ledsen 2016-06-17 10:45 ! Citera #
UPDATE:
har nu haft lektion med den andra körskolan. de tyckte absolut inte jag skulle avboka uppkörningen om 4 veckor. de trodde inte jag skulle kunna kör upp om 3-4 dagar, men med lite finslip fanns inga hinder. känns så skönt!
de hade en ordentlig kursplan och lista som de satt med och kunde ringa in och ge miog en läxlapp att öva hemma.
bokade av mina 6 lektioner på andra körskolan ch tänker köra 2 lektioner i veckan på den nya körskolan fram till uppkörningen i stället :)

heja mig!

Senaste foruminläggen

Rubrik
3
I går 22:17
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo