Start > Körkortsforum > Sänkt av inspektör...

Sänkt av inspektör...

Gäst 2016-06-20 18:42 ! Citera #
Gäst 2016-06-20
Att du avfärdar den här upplevelsen helt låter i sig lite nedvärderande.. Var du där själv när personen körde upp? Nej, det var du inte. Hur kan du ha någon som helst aning om hur personen körde?
Nej jag var inte med på uppkörningen, så jag vet inte hur personen körde, men av den info jag har läst blev ej uppkörningen ej godkänd. Du får gärna berätta för mig hur denna person körde
Gäst 2016-06-20 22:01 ! Citera #
Nej, jag var inte med och har därmed inte uttalat mig huruvida inspektören var ett rövhål eller om den som körde upp inte är redo och bara skyller ifrån sig. Du har dock en klar uppfattning utan belägg. Frågor på det?
Gäst 2016-06-20 22:20 ! Citera #
Caroline 2016-06-13
Den jag fick idag var hemsk.
Kändes som att han nervärderade mig redan på väg till bilen. Så jag var svin nervös.
Är bara och ta nya tag, ge inte upp nästa uppkörning så fixar du körkortet.

Ta en uppvärmningstur innan uppkörningen så släpper nog den mesta av nervösiten

Lycka till Caroline
Caroline 2016-06-21 19:46 ! Citera #
Kom på att han jag hade sist klagade på något som inte var fel. Han påstod när vi körde ut från gatan där transportstyrelsen ligger att det var rött. Men jag och min lärare körde ut på samma ställe. Och där fanns inte ens något trafikljus. Så jag har överklagat detta till transportstyrelsen. Det sänkte mitt självförtroende redan från början.
Gäst 2016-06-22 09:31 ! Citera #
Caroline 2016-06-21
Kom på att han jag hade sist klagade på något som inte var fel. Han påstod när vi körde ut från gatan där transportstyrelsen ligger att det var rött. Men jag och min lärare körde ut på samma ställe. Och där fanns inte ens något trafikljus. Så jag har överklagat detta till transportstyrelsen. Det sänkte mitt självförtroende redan från början.
Mycket tråkigt att du har haft mindre bra inspektörer på dina uppkörningar Caroline.

Men försök och inte lägg så mycket energi på inspektörerna, fokusera istället på vad du behöver förbättra i din bilkörning för att få körkortet istället. Lycka till

Senaste foruminläggen

Rubrik
5
I dag 10:52
1
I går 16:13
6
2025-01-13 23:16

Ladda ner Teoribok 2025 gratis

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken
Tryckt version (569 sidor):
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se
Gratis körkortstest