Den jag fick idag var hemsk.
Kändes som att han nervärderade mig redan på väg till bilen. Så jag var svin nervös.
Körkortonline > Körkortsforum > Sänkt av inspektör...
Sänkt av inspektör...
Vissa inspektörerr superbra på att nervärderano h sätta dit folk! Dock inte alla. Det finns dom sommär riktigt humana.
Caroline 2016-06-13
Den jag fick idag var hemsk.Kändes som att han nervärderade mig redan på väg till bilen. Så jag var svin nervös.
Fick veta av en väninna igår som har jobbat på en körskola att han jag hade sist kuggar 9 av 10.
Caroline 2016-06-13
Den jag fick idag var hemsk.Kändes som att han nervärderade mig redan på väg till bilen. Så jag var svin nervös.
Är man redo för körkort klarar man köra bil även om man tycker medpassageraren är otrevlig
Gäst 2016-06-20
Så det är därför du misslyckas på dina förarprov, pga av att förarprövarn nedvärderar dig?Är man redo för körkort klarar man köra bil även om man tycker medpassageraren är otrevlig
Gäst 2016-06-20
Fick veta av en väninna igår som har jobbat på en körskola att han jag hade sist kuggar 9 av 10.
Gäst 2016-06-20
Så det är därför du misslyckas på dina förarprov, pga av att förarprövarn nedvärderar dig?Är man redo för körkort klarar man köra bil även om man tycker medpassageraren är otrevlig