Start > Körkortsforum > Körkort!

Körkort!

Gäst 2016-06-09 13:37 ! Citera #
Hej! Hade mitt teoriprov igår morse i Stockholm och klarade det. Idag var det dags för uppkörning 11.40 i Sollentuna. Fick en man runt 50-60 år som inspektör och vid första anblick verkade han sträng, men han var verkligen hur trevlig som helst. Jag fick köra en Volvo och han frågade om jag kört Volvo tidigare. Det hade jag inte, och då hjälpte han mig med att visa hur man justerade stolen och sidospeglarna (väldigt snällt, fastän jag redan visste hur man justerade stolen m.m). Vi körde sisådär 30 min och han frågade vart jag bor, var jag pluggar osv och försökte skapa en konversation så han var jättetrevlig och fick mig att känna mig lugn. Jag fick bl.a backa in i parkering vid ett villaområde och det var mycket körning i rondellerna och körning mot Täby, Danderyd, Sollentuna på motorvägen. Det gick väldigt smidigt och fixade uppkörningen och således fick jag mitt körkort!

Senaste foruminläggen

Rubrik
3
I går 22:17
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor