Start > Körkortsforum > Förstår inte..

Förstår inte..

Gäst 2016-06-04 21:49 ! Citera #
Av döma av antalet utropstecken du använder dig framstår du som smått aggressiv när någon kritiserar Trafikverket. Om någon inte har på fötterna gällande kritik mot denna myndighet går det alldeles utmärkt att bemöta denna kritik genom att förklara hur det ligger till ur ditt perspektiv utan att ha taggarna utåt
Gäst 2016-06-04 22:46 ! Citera #
Om man läser kommentarerna här om varför man blev kuggad, så är det oerhört många som skyller på allt och hela världen, mest på inspektören, istället för att rannsaka sig själva!
Förarprov är den myndighet i Sverige som kunderna har störst förtroende för! (av dom som var med i undersökningen, förvisso) Man har vetenskapligt fastställt att inspektörerna bedömer lika i 93,7% av fallen ( Umeå universitet) .
Alla inspektörer går en fortbildning vartannat år! (krav från Transportstyrelsen).
Varje kontor har kontinuerligt kvalitetsarbete!
Utbildningen till att bli trafikinspektör är ytterst krävande och noggrann.
Förarprov har återkommande tester av inspektörerna, så att dom jobbar rätt!
Med detta som utgångspunkt blir det ganska patetiskt när en kuggad 18-åring tror sig veta bättre än inspektören!
Gäst 2016-06-04 22:54 ! Citera #
Gäst 2016-06-04
Om man läser kommentarerna här om varför man blev kuggad, så är det oerhört många som skyller på allt och hela världen, mest på inspektören, istället för att rannsaka sig själva!
Förarprov är den myndighet i Sverige som kunderna har störst förtroende för! (av dom som var med i undersökningen, förvisso) Man har vetenskapligt fastställt att inspektörerna bedömer lika i 93,7% av fallen ( Umeå universitet) .
Alla inspektörer går en fortbildning vartannat år! (krav från Transportstyrelsen).
Varje kontor har kontinuerligt kvalitetsarbete!
Utbildningen till att bli trafikinspektör är ytterst krävande och noggrann.
Förarprov har återkommande tester av inspektörerna, så att dom jobbar rätt!
Med detta som utgångspunkt blir det ganska patetiskt när en kuggad 18-åring tror sig veta bättre än inspektören!
Halleluhja. All hail Trafikverket. Du låter som livets ord
Gäst 2016-06-04 22:59 ! Citera #
Gäst 2016-06-04
Halleluhja. All hail Trafikverket. Du låter som livets ord
Eller Gandalf i Sagan om Ringen: ”THOU SHALL NOT PASS:)
Gäst 2016-06-05 00:16 ! Citera #
Jamen motbevisa mig då!!!!
Gäst 2016-06-05 09:51 ! Citera #
Gäst 2016-06-05
Det har han ju gjort, fattade du inte innebörden med det han skrev? :D
Gäst 2016-06-05 20:31 ! Citera #
Gäst 2016-06-05
Lite svårt att veta vem som ska motbevisa vem när alla har signatur ”gäst”
Gäst 2016-06-05 20:34 ! Citera #
Gäst 2016-06-04
Förarproven är finansierade av de som kör upp vilket ännu mer legitimerar frihet att yttra sig över denna myndighet
Är alltså hela uppkörningsfabriken helt finansierad av de som kör upp?

Då skulle de mao dra in ganska mkt mindre pengar om alla klarade på första försöket? Det blir automatiskt en knasig incitamentsstruktur..
Gäst 2016-06-05 21:44 ! Citera #
Förarprov är en resultatenhet som skall bära sina egna kostnader men inte gå med vinst!
Gäst 2016-06-06 08:32 ! Citera #
Piraten 2016-06-04
Visa gärna ett papper från en uppkörning att du enbart blev kuggad för en rondell!!

Inträffar inte om du inte var på väg att krocka.. Ja då är man inte redo även efter 10 rondeller!!
Jag kan tyvärr inte visa mitt protokoll, men om du kollar där står det endast cirkulationsplats och parkering. Parkering sa han att han skrev ned bara för att jag gjorde om en fickparkering två gånger då jag inte gick in rätt i början. Så ja, han sa att hade jag fixat den ena rondellen skulle jag fått den... Och jag visade redan förmågan att hantera rondeller i alla de andra jag åkte på.

Senaste foruminläggen

Rubrik
5
I dag 10:52
1
I går 16:13
6
2025-01-13 23:16

Ladda ner Teoribok 2025 gratis

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken
Tryckt version (569 sidor):
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se
Gratis körkortsfrågor