Start > Körkortsforum > Ni som kört upp i Södertälje p…

Ni som kört upp i Södertälje på sistone

Sunshine 2016-05-26 06:40 ! Citera #
Ni som har kört upp i Södertälje, vart fick ni köra någonstans?
Jag ska köra upp där om 2 veckor. Har nu börjat att övningsköra där.
sune 2016-05-27 01:05 ! Citera #
Rådhusgatan 8-)
Gäst 2016-07-06 09:31 ! Citera #
?
Niklas 2016-07-08 13:25 ! Citera #
Oftast går turen mot södertälje centrum först med en liten vända genom något område innan. Sedan motorväg efter det.

Annars landsväg mot tvetavägen som också är vanlig nu när bron orsakar köer. Men inget är skrivet i sten förstås.
Veronica 2016-07-08 13:37 ! Citera #
Jag körde upp där för 1½ vecka sedan, och jag fick köra in mot centrum, för att sedan vända borta vid Astra, körde sedan tillbaka via centrum för att komma till korsningen där kommunhuset ligger (Folkets hus)..
Körde sedan förbi Scania och mot Pershagen, strax efter Pershagen fick jag backa in på en smal grusväg för att sedan köra samma slinga tillbaka.. Hur lätt som helst :D
Gäst 2016-07-08 13:54 ! Citera #
Kuggade uppkörningen där igår, fick endast köra inne i centrum så öva mycket. Kuggade för att jag inte kunde hita en bra plats att vända på
Gäst 2016-07-09 22:35 ! Citera #
Tack så mycket för era svar! Hoppas att jag klarar det. Har uppkörning på tisdag... Sjukt nervös..
Veronica 2016-07-10 12:54 ! Citera #
Gäst 2016-07-09
Tack så mycket för era svar! Hoppas att jag klarar det. Har uppkörning på tisdag... Sjukt nervös..
Det kommer gå jättebra..
Jag hade en kille som heter Anders som inspektör, han var jätte trevlig :)
Vi fick en bra kontakt och man kunde sitta och skämta med honom om allt möjligt.
Kändes som om man hade en killkompis bredvid sig :D

Lyssna bara på instruktionerna som inspektören vill att du ska göra, gör du bara det så har du körkortet i handen inom 2-3 dagar :D
Jag tycker det var jättelätt att köra upp i Södertälje.
Lycka till!
Gäst 2016-07-10 15:06 ! Citera #
Veronica 2016-07-10
Det kommer gå jättebra..
Jag hade en kille som heter Anders som inspektör, han var jätte trevlig :)
Vi fick en bra kontakt och man kunde sitta och skämta med honom om allt möjligt.
Kändes som om man hade en killkompis bredvid sig :D

Lyssna bara på instruktionerna som inspektören vill att du ska göra, gör du bara det så har du körkortet i handen inom 2-3 dagar :D
Jag tycker det var jättelätt att köra upp i Södertälje.
Lycka till!
Tack så mycket Veronica!
Hoppas att det skulle vara bra för mig också! Kommer du ihåg vart har ni åkt?
Veronica 2016-07-10 19:39 ! Citera #
Gäst 2016-07-10
Tack så mycket Veronica!
Hoppas att det skulle vara bra för mig också! Kommer du ihåg vart har ni åkt?
Jag skrev ett tidigare inlägg om hur jag åkte..

”Jag körde upp där för 1½ vecka sedan, och jag fick köra in mot centrum, för att sedan vända borta vid Astra, körde sedan tillbaka via centrum för att komma till korsningen där kommunhuset ligger (Folkets hus)..
Körde sedan förbi Scania och mot Pershagen, strax efter Pershagen fick jag backa in på en smal grusväg för att sedan köra samma slinga tillbaka.. Hur lätt som helst :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I dag 14:05
4
I dag 13:48
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov