Start > Körkortsforum > Få snabbare tid genom att ring…

Få snabbare tid genom att ringa?

Gäst 2016-05-26 05:59 ! Citera #
Hej jag ska uppköra nu den 7 juni i Hässleholm på grund av inga lediga tider i min ort eller någonstans iSkåne
problemet är att ja ska resa Mitten av Juli får man en snabbare tid om man ringer dom? och förklarar om jag nu kuggar
Gäst 2016-05-29 23:09 ! Citera #
Njaej.... Tror inte det. De tider som finns, är dom som finns på hemsidan när man loggar in.

Förtur får man bara första gången man avlägger sitt prov. Med andra ord spelar det ingen roll hur mycket eller lite du kuggade. De som aldrig har gjort provet, har förtur.

Så nej. Det är bara att vänta ut, och ta första bästa tid som finns.
Gäst 2016-05-29 23:12 ! Citera #
Missuppfattade dig. Men svaret är ändå nej. De bryr sig förmodligen inte att du ska resa bort. För när du gör ditt förarprov, ska du vara redo, och med andra ord bör klara det. (Sen kan man ju alltid kugga ändå). Att du reser bort, är inte en anledning till att få en omprovstid snabbare.

Både för att det fungerar inte så, och som jag skrev förut. De som avlägger provet första gången, har förtur.

Du får helt enkelt göra ditt bästa! Lycka till, så får vi hoppas att du kan använda din resa som ett sätt att fira!
Gäst 2016-05-31 12:27 ! Citera #
Gäst 2016-05-26
Hej jag ska uppköra nu den 7 juni i Hässleholm på grund av inga lediga tider i min ort eller någonstans iSkåne
problemet är att ja ska resa Mitten av Juli får man en snabbare tid om man ringer dom? och förklarar om jag nu kuggar
Nej, det är fullproppat med bokningar nu för att alla skolbarn vill köra upp.

Om du kuggar första gången förlorar du även din förstagångsprioritet.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
92
I dag 21:06
6
I går 21:48
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor