Start > Körkortsforum > UPPKÖRNING GE INTE UPP

UPPKÖRNING GE INTE UPP

Gäst 2016-05-25 23:12 ! Citera #
Jag fyllde år för 6 dagar sedan och har idag mitt körkort. Jag vill berätta till er som blev underkänd att inte tappa hoppet, jag fick teorin på andra försöket, första 51 poäng och andra 52 poäng. Då jag första gången kuggade teorin tappade jag redan hoppet och dagen därpå hade jag uppkörningen som jag även kuggade på då också. Efter allt det där gav jag verkligen upp MEN jag tänkte att jag verkligen ville ha körkorten tills sommaren och gjorde ett nytt försök. Mina första prov var en torsdag samt fredag så direkt måndagen bokade jag teorin och blev godkänd med exakt 52 poäng och dagen därpå återigen uppkörningen och blev igen underkänd. Efter andra kuggningen gav jag verkligen upp, jag kom hem och sov direkt då jag inte ville vara vaken, var så ledsen! Men senare på kvällen vaknade jag och ville boka igen och såg ingen tid förens SEPTEMBER. Då ringde jag trafikverket som gav mig en sista tid samma dag alltså idag (25 maj), jag gick dit och verkligen körde som jag alltid brukar göra utan att tänka att detta är en uppkörning och klarade den galant! Inspektören sa även ”du är en av de få eleverna som jag kunde luta ryggen bak och njuta av den korta resan”. Det jag försöker förmedla är att inte ge upp oavsett vad och fortsätta för tillslut när man har kortet i handen så kommer man tycka att allt var värt. Ge inte upp och jag håller tummarna för er resten! :D
sune 2016-05-27 00:49 ! Citera #
Grattis, är väldigt glad för din skull!!! 8-)
sune 2016-05-27 00:49 ! Citera #
Jag håller oxå tummarna för er andra 8-)

Senaste foruminläggen

Rubrik
10
I dag 10:06
8
I dag 04:58
4
I dag 03:29
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor