Ingen uppkörning

Öppet forum, ingen registrering
18:51
Länka

Hej jag kuggade min andra uppkörning idag men har fått min teori igår. Är det vanligt att jag inte hittar en tid i Södertälje fram till September? Även ingen tid i Stockholm samt Farsta till Augusti? Är det inte lite överdrivet? Vad bör jag göra tycker ni?

19:21
Länka

Samma här!! uppdattera sidan hela tiden de händer att folk avbokar

19:34
Länka
Gäst 2016-05-24

Samma här!! uppdattera sidan hela tiden de händer att folk avbokar

Hur ofta har du fått underkänd på uppkörningen då? Fler än 2?

21:21
Länka
Gäst 2016-05-24

Hur ofta har du fått underkänd på uppkörningen då? Fler än 2?

Får man inte boka i närtid om MSN kuggat fler än 2 uppkörningar?

21:22
Länka

Om man kuggat fler än två uppkörningar skulle jag säga

21:41
Länka
Gäst 2016-05-24

Om man kuggat fler än två uppkörningar skulle jag säga

Asså tror dem prioriterar dem dommgör första gången sen samt andra gånfen då det står enligt serviceavtalen o efter det blir det svårare att hitta som mig. Min kompis körde upp och tog på 4de försöket så vi borde nog hitta hoppas jag.

14:28
Länka

Ja, det finns ”förstagångsprioritet”. Ni som misslyckas får mindre prioritet så att andra får försöka.

16:57
Länka

Exakt så ligger det till, alla som ska ha sin första uppkörning får gå före alla andra i systemet.

Det gjorde även ni när ni hade eran första uppkörning.

Men det skulle inte bli sådana väntetider om inte så många bokade sina uppkörningar för tidigt!

17:14
Länka

Gå in på morgonen vid typ 8-9 då brukar det dyka upp tider från folk som avbokat

20:49
Länka
Gäst 2016-05-25

Gå in på morgonen vid typ 8-9 då brukar det dyka upp tider från folk som avbokat

Gick faktiskt in idag kl 8 o ringde och fick en idag. Och klarade uppkörningen då har körkortet!!! 😄

Öppet forum, ingen registrering