Ingen uppkörning
Hej jag kuggade min andra uppkörning idag men har fått min teori igår. Är det vanligt att jag inte hittar en tid i Södertälje fram till September? Även ingen tid i Stockholm samt Farsta till Augusti? Är det inte lite överdrivet? Vad bör jag göra tycker ni?
Samma här!! uppdattera sidan hela tiden de händer att folk avbokar
Samma här!! uppdattera sidan hela tiden de händer att folk avbokar
Hur ofta har du fått underkänd på uppkörningen då? Fler än 2?
Hur ofta har du fått underkänd på uppkörningen då? Fler än 2?
Får man inte boka i närtid om MSN kuggat fler än 2 uppkörningar?
Om man kuggat fler än två uppkörningar skulle jag säga
Om man kuggat fler än två uppkörningar skulle jag säga
Asså tror dem prioriterar dem dommgör första gången sen samt andra gånfen då det står enligt serviceavtalen o efter det blir det svårare att hitta som mig. Min kompis körde upp och tog på 4de försöket så vi borde nog hitta hoppas jag.
Ja, det finns ”förstagångsprioritet”. Ni som misslyckas får mindre prioritet så att andra får försöka.
Exakt så ligger det till, alla som ska ha sin första uppkörning får gå före alla andra i systemet.
Det gjorde även ni när ni hade eran första uppkörning.
Men det skulle inte bli sådana väntetider om inte så många bokade sina uppkörningar för tidigt!
Gå in på morgonen vid typ 8-9 då brukar det dyka upp tider från folk som avbokat
Gå in på morgonen vid typ 8-9 då brukar det dyka upp tider från folk som avbokat
Gick faktiskt in idag kl 8 o ringde och fick en idag. Och klarade uppkörningen då har körkortet!!!
Senaste foruminläggen
Rubrik