Start > Körkortsforum > Körkortsfoto

Körkortsfoto

Gäst1 2016-05-23 19:00 ! Citera #
Hello!
Fick mitt körkort för några dagar sen, hämtade ut det och mycket riktigt, ser ju ut som ett jävla mähä på bilden, av motsatt kön dessutom. Inte för att jag har något emot det motsatta könet eller nåt, och inte för att det egentligen är ett stort problem (snarare ett i-landsproblem) men tänkte bara kolla om någon annan har erfarenhet av detta och om det går att göra om själva körkortet (mot kostnad såklart). Vore ju kul om vakterna på krogen inte småler varje gång dom ser ens leg. :|
Gäst 2016-05-23 22:00 ! Citera #
Gäst1 2016-05-23
Hello!
Fick mitt körkort för några dagar sen, hämtade ut det och mycket riktigt, ser ju ut som ett jävla mähä på bilden, av motsatt kön dessutom. Inte för att jag har något emot det motsatta könet eller nåt, och inte för att det egentligen är ett stort problem (snarare ett i-landsproblem) men tänkte bara kolla om någon annan har erfarenhet av detta och om det går att göra om själva körkortet (mot kostnad såklart). Vore ju kul om vakterna på krogen inte småler varje gång dom ser ens leg. :|
Förlustanmäl det.
sune 2016-05-27 01:14 ! Citera #
Visa en bild 8-)
Gäst 2016-10-09 11:18 ! Citera #
Spela roll hur man ser ut på körkortet, ser oxå ut som en mupp på mitt! Men är bara så himla glad att jag nu har det, så kvittar liksom! I-landsproblem...
Gäst 2016-10-15 09:50 ! Citera #
Är glad och tacksam för att vi får ta med egen bild till körkortet, här där jag bor. Man skickar liksom in den bilden man gärna vill använda så man kan ju ta om den 10.000 gånger om man vill.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo