Start > Körkortsforum > Säkerhetskontroll med med traf…

Säkerhetskontroll med med trafikverkets bil.

Gäst 2016-05-22 17:34 ! Citera #
Hejsan! Jag ska låna bil på uppkörningen. Hur noga är dom med säkerhetskontrollen på uppkörningen när man använder en bil man inte sett tidigare?
Gäst 2016-05-22 18:21 ! Citera #
Gäst 2016-05-22
Hejsan! Jag ska låna bil på uppkörningen. Hur noga är dom med säkerhetskontrollen på uppkörningen när man använder en bil man inte sett tidigare?
Asså jag sabbade bokstavligen säkerhetskontrollen men blev ändå godkänd då jag som tur fick en snäll. Men försök kunna den så du slipper riskera
Gäst 2016-05-22 18:54 ! Citera #
Jag får väl försöka lära mog det. Jag har så svårt att veta vad alla behållare under huven är till för! ????
Gäst 2016-05-22 21:38 ! Citera #
Gäst 2016-05-22
Asså jag sabbade bokstavligen säkerhetskontrollen men blev ändå godkänd då jag som tur fick en snäll. Men försök kunna den så du slipper riskera
Www.klarauppkorningen.nu/sakkoll.htm

Kolla igenom om du kan allt, då är du redo för säkerhetskontrollen åtminstone. Lycka till håller tummarna för dig då! ;)

Senaste foruminläggen

Rubrik
3
I går 22:17
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest