Start > Körkortsforum > Trafikskola

Trafikskola

Gäst 2016-05-21 21:27 ! Citera #
Vill Börja övningsköra i trafikskola. Nu väljer jag en Bra skola med duktig personal. Vilken trafikskola rekommenderar ni? Ska göra uppkörning i Farsta. Behöver tips och råd!
Yajirou 2016-05-21 22:24 ! Citera #
Gäst 2016-05-21
Vill Börja övningsköra i trafikskola. Nu väljer jag en Bra skola med duktig personal. Vilken trafikskola rekommenderar ni? Ska göra uppkörning i Farsta. Behöver tips och råd!
Var bor du någonstans? Svårt att ge tips om man inte vet var du bor. Ska du göra uppkörningen i Farsta så finns det några bra skolor i området.
Farsta Trafikskola & Trångsund Trafikskola är 2 av de bästa jag vet inom det området.
Gäst 2016-05-22 10:52 ! Citera #
Bor i Skarpnäck, men det är inte viktigt att skolan ska vara i närheten.
sune 2016-05-27 00:59 ! Citera #
Gäst 2016-05-22
Bor i Skarpnäck, men det är inte viktigt att skolan ska vara i närheten.
Vet en bra körskola i malmö
ligger vid brevägen, kom dit 8-)
Gäst 2016-06-15 08:41 ! Citera #
Jag rekommenderar Dalens trafikskola! De är otroligt proffsiga, har funnits länge och är såå snälla och pedagogiska! De har dessutom inte heller något behov av att ”hålla kvar” någon bara för att tjäna pengar. Har inget ont att säga om körskolan och har inte heller hört någon annan göra det heller. Ring direkt, och lycka till!

Senaste foruminläggen

Rubrik
3
I går 22:17
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo