Start > Körkortsforum > Uppkörning Södertälje?

Uppkörning Södertälje?

Gäst 2016-05-20 12:53 ! Citera #
Hej ni som har kört i Södertälje, vad tycker ni om inspektörerna? Vem tycker ni är snälla och stränga? Samt kan man bli kuggad om man kör förbi en stoppskylt samt när inspektören ingriper då ett fordon kör över hastigheten och håller på att köra på mig? Trotts allt var inget mitt fel då den andra föraren körde för snabbt?
Gäst 2016-05-20 13:14 ! Citera #
Klart man blir kuggad över allt om man kör förbi stopp skylt
Gäst 1 2016-05-20 13:47 ! Citera #
Hur dum får man vara om man inte stannar vid en stoppskylt?
Det är som att be om att få bli kuggad.. Gör man så när man har sitt körkort så kan polisen plocka det direkt om dom vill det. Det är ett grovt trafikbrott!!!
Gäst 2016-05-20 14:21 ! Citera #
Gäst 1 2016-05-20
Hur dum får man vara om man inte stannar vid en stoppskylt?
Det är som att be om att få bli kuggad.. Gör man så när man har sitt körkort så kan polisen plocka det direkt om dom vill det. Det är ett grovt trafikbrott!!!
Jo du har ju rätt där men var så jäkla nervös att jag bokstavligen krypkörde utan att märka. Jag tänkte ständigt på om man antecknade något som var så jäkla dumt för det fick mig att tappa koncentrationen på vägen! :x
Gäst 2016-05-23 10:40 ! Citera #
Gäst 2016-05-20
Jo du har ju rätt där men var så jäkla nervös att jag bokstavligen krypkörde utan att märka. Jag tänkte ständigt på om man antecknade något som var så jäkla dumt för det fick mig att tappa koncentrationen på vägen! :x
Du är inte redo för körkort än, men fortsätt träna och ge inte upp.
En dag så klarar du uppkörningen! Lycka till
Yay 2016-05-25 22:39 ! Citera #
Jag klarade uppkörningen i södertälje och rekommenderar alla att köra upp där, dock måste man övningsköra i området annars kuggar man. Jag fick världens bästa inspektör Lennart!!
Gäst 2016-05-25 23:05 ! Citera #
Yay 2016-05-25
Jag klarade uppkörningen i södertälje och rekommenderar alla att köra upp där, dock måste man övningsköra i området annars kuggar man. Jag fick världens bästa inspektör Lennart!!
Lennart är snäll även då jag kuggade med honom, han hade definitivt rätt med sin bedömning så inget illa med Lennart. Tack var det hans feedback bokade jag en ny tid dagen därefter och fick Stellan som var as trevlig också som gav mig godkänd. Det finns många snälla där. :D
Gäst 2016-05-25 23:05 ! Citera #
Gäst 2016-05-23
Du är inte redo för körkort än, men fortsätt träna och ge inte upp.
En dag så klarar du uppkörningen! Lycka till
Du som sa att jag inte var redo, jag fick faktiskt körkortet idag :D
Gäst 2016-05-26 08:11 ! Citera #
Gäst 2016-05-25
Du som sa att jag inte var redo, jag fick faktiskt körkortet idag :D
GRATTIS ! Där hade jag fel, då kan du ju köra bil, och dina misstag på förra uppkörningen berodde säkert bara på att du var lite nervös. Kör försiktigt i trafiken och njut i sommarvärmen med nytaget körkort.
sune 2016-05-27 01:08 ! Citera #
Gäst 2016-05-25
Du som sa att jag inte var redo, jag fick faktiskt körkortet idag :D
Han hade rätt, du var inte redo just då. fattar inte vad du försöker bevisa genom detta. du tog ju inte körkortet vid det tillfället. sluta spela allan ballan

jag tog körkort före dig 8-)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor