Det är jag som är trådskaparen
Kugg 1 (Farsta) var toknervös och åkte med vad jag tolkade som en sadist-inspektör. Gick bra i början. Fick backa runt ett hörn med bilar parkerade jättenära överallt. Han kändes irriterad när jag gång på gång klarade moment. Åkte runt ett tag tills vi hittade jobbiga hörnet. Jag skiter i vad folk säger om att man inte kan skylla på inspektören för den mannen var inte normal. Efter det var jag allmänt under isen.
Kugg 2 (Farsta) gick bra med det mesta men sen ingripande vid rondell
Kugg 3 (Farsta). Sadist-inspektörn igen. Körde med körskolans bil. Han ingrep vid korsning i Skarpnäck jag tänkte köra. Det var en bil till höger men stod bara stilla så jag trodde det var lugnt. Åkte hem med min körlärare. Hon sa att alla har samma intryck av honom. Hon tyckte jag skulle mejla Trafikverket om möjlighet att välja bort honom. Det gjorde jag. Responsen var att man inte får välja bort inspektörer.
Kugg 4 (Farsta): inga ingripanden genom bromsning. Ingripande var att jag åkte för nära parkerade bilar
Kugg 5 (Uppsala): hade inte lyckats sova på hela natten och var ett vrak. Missade en grönljus-signal så bilar bakom började tuta.
Kugg 6 (samma dag) (Sollentuna): skulle svänga vänster på landsväg vid (ridhuset) började blinka vänster och sakta ned vid vägen jag trodde och förmodligen var till ridhuset. Såg dock ingen skylt till något ridhus. Fortsatte rakt fram då istället. Bilar tutar bakom för att jag signalerar att jag ska svänga men inte gör det. Har aldrig varit i Sollentuna och förstår inte varför man ska förutsättas veta var ”ridhuset” ligger
Kugg 7 (Sollentuna): allt bra förutom missat inkörningssträcka till landsväg (samma landsväg som vid ”ridhuset”) + åkte in för snabbt in i rondell. Skulle vilja se andras bedömning av den situationen också.
Alla dessa var inom en period av 2 veckor vilket uppenbarligen inte var då smart. Har övat mkt med körskolan på mina brister och ska övningsköra en vecka till innan jag provar igen.