Start > Körkortsforum > Då va det gjort..

Då va det gjort..

Gäst 2016-05-18 08:09 ! Citera #
Hej!
Igår va de uppkörning..fy fan va nervös jag va..kunde inte äta eller något. Jag försökte verkligen hålla mig lugn men gick ju inte :(
Sen ropa en kille upp mitt namn... han va super trevlig :D så kändes jättebra! Och jag skulle köra bilen från skolan som jag alltid kört :) när jag ska starta så blir de kaos i huvudet och nerverna tog över. Allt blev fel hela tiden!! Gud jag har ju kört den jämt!! Han sa åt mig att andas och ta det lugnt (lättare sagt än gjort).
Vi körde runt..inga svåra vägar egentligen och jag körde inte fel någon gång som jag alltid annars gjorde xD
Men min körning va inte bra..aldrig kört så dåligt :/
sen när det va dags att åka tillbaka så kände jag en lättnad att det äntligen va över.
När vi stannat så satt jag bara och skratta haha han sa att jag blev ju inte godkänd..jag log och nicka (han måste trott att jag va helt tokig) :p
Han fråga hur jag tyckte att de hade gått..och jag sa skrattande att de va ju katastrof xD
Vi prata en stund och sen gick jag hem.
Idag känner jag mig lite misslyckad och irriterad på mig själv. Jag kunde inte ens klara dom enklaste sakerna..känner mig bra dum.
Men ingen idé att älta det för mycket får kämpa på och försöka igen!
Gäst 2016-05-18 15:23 ! Citera #
Bra kämpat men synd att nervositeten kan ställa till det så. Antar att det kan bli likadant för mig.
Det känns som det är jätteviktigt för dig att hitta självförtroendet. Och jag känner igen dilemmat...
När jag blir stressad fungerar jag mycket sämre. Många faller nog på ren nervositet.
Kämpa på!

Senaste foruminläggen

Rubrik
3
I går 22:17
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest