Tips inför teoriprov man har imorgon?
Jag ska ha teoriprovet imorgon efter att ha kuggat två tidigare teoriprov, varav den senaste med bara 1 POÄNG!!!
Vad har ni för tips inför imorgon? Finns det något speciellt jag borde göra dagen innan som kan få mig att klara teoriprovet? Det känns så nära, fast ändå så långt bort att klara sig.....
Träna mest på Trafiksäkerhet och trafikregler
Träna på det du hade svårt med. Läs igenom körkortsboken en gång
Jag har också teoriprov imorgon.
Jag går igenom/ögnar igenom teorin här på hemsidan och antecknar det jag brukar ha svårt med. Jag tänker inte plugga överdrivet mycket för jag tror det skapar en onödig stress som kan försämra mitt resultat.
Jag ska gå och lägga mig senast 23 och gå upp i god tid, duscha, äta en smaskig frukost, göra mig fräsch o ta cykeln till provet.
Hoppas min teori över teorin fungerar bara ????
Uppdatering: Jag klarade provet. Fick 58 och det var första gången jag gjorde provet
Hur länge hade ni pluggat? Och var det många frågor om något specifikt?
Hur hade ni pluggat? Vilka tips ska ni ge?
Hur hade ni pluggat? Vilka tips ska ni ge?
Vad spelar det för roll hur andra har pluggat sin teori?
Deras sätt kanske inte passar dig ändå, så plugga likadant som du gjorde/gör inför ett prov i skolan, det är oftast det bästa sättet istället för att fråga andra hur dom gjorde....
Vad spelar det för roll hur andra har pluggat sin teori?
Deras sätt kanske inte passar dig ändå, så plugga likadant som du gjorde/gör inför ett prov i skolan, det är oftast det bästa sättet istället för att fråga andra hur dom gjorde....
Jag frågade inte dig så försvinn härifrån.
Jag klarade precis på mitt fjärde försök med 56 poäng av 65!!!!!!!!! Läs boken och understryk det viktiga. Lär dig det och gör sen frågor på körkortonline och kolla teorifrågor på nätet, men läs boken för det hjälpte mig mest för grundlig fakta och sen frågor för att träna och öva på andra grejer som ej står i boken. E sååååå glad! Ge inte upp
Senaste foruminläggen
Rubrik