Känner mig redo men endå inte lite osäker på backning runt hörn jag kan backa runt hörn men endå osäker på om
det blir rätt
Körkortonline > Körkortsforum > Uppkörning Nästa Vecka
Uppkörning Nästa Vecka
Om du kör privat med en handledare så kan ni ju passa på att öva det extra mycket under den sista vecka innan uppkörningen. För du kommer till 90% säkerhet få backa runt hörn på din uppkörningen..
Gäst 2016-05-08
Om du kör privat med en handledare så kan ni ju passa på att öva det extra mycket under den sista vecka innan uppkörningen. För du kommer till 90% säkerhet få backa runt hörn på din uppkörningen..
Jag kör privat och har tränat på backning runt hörn 5 gånger per dag de går bra men är endå osäker på den eftersom jag kommer ha annan bil där så e osäker
kör med en volvo v40 privat och trafikverket har volvov60 lite större
kör med en volvo v40 privat och trafikverket har volvov60 lite större
Gäst 2016-05-08
Jag kör privat och har tränat på backning runt hörn 5 gånger per dag de går bra men är endå osäker på den eftersom jag kommer ha annan bil där så e osäker kör med en volvo v40 privat och trafikverket har volvov60 lite större
Gäst 2016-05-08
Jag kör privat och har tränat på backning runt hörn 5 gånger per dag de går bra men är endå osäker på den eftersom jag kommer ha annan bil där så e osäker kör med en volvo v40 privat och trafikverket har volvov60 lite större