Start > Körkortsforum > Kostnad

Kostnad

Gäst 2016-05-01 11:57 ! Citera #
Hej! Behöver lite tips.

Jag har kört upp och failat 2 ggr, både teoriprovet och uppkörningen. Mina pengar håller på att ta slut, har en tajt budget. Jag tänke ta 5 körlektioner till och sedan boka ny uppkörning o teoriprov. Jag står inför två val av körskolor. Antingen Bosses trafikskola som ligger i kungälv, dvs lite längre bort men billigare, dock är jag osäker på om jag vill göra uppkörningen där? Andra valet är en trafikskola i Mölndal, dvs fortfarande i Gbg och helt ok priser för körlektioner. Dock är det ju dyrare än på Bosses trafikskola men det är enklare för mig att åka dit. Är även osäker på om jag ska boka uppkörningen i Mölndal? Har kört JÄTTEMYCKET i hisingen, och det var även där jag failade 2 ggr. Dock faila jag mest på manövringen, hade problem med växlingen. Jag har kört volkswagen i 6 månader, fick köra volvo på uppkörningen. Vad tycker ni jag ska göra? Jag vill bara ta körkort nu, jag är så trött på att lägga ner pengar hela tiden, det har gått över gränsen. Är så trött på detta och mår så dåligt av det.
Gäst 2016-05-01 12:31 ! Citera #
Du ska välja den plats som du själv tycker bäst om, sedan när det kommer till vilken bil du har kört och kommer få köra har absolut inget med saken att göra. Är man redo för körkort så ska man klara av alla sorters bilar och vägar. Så det snacket kan du lägga åt sidan... :D

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
2
I dag 13:14
8
I dag 00:25
3
I går 23:50
21
I går 21:42
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest