Start > Körkortsforum > Uppkörning Check

Uppkörning Check

Kim 2016-04-21 19:03 ! Citera #
Klarade min uppkörning idag! Riktigt skönt. Skrev teorin i måndags och fick 51, den sved, ny tid nästa vecka :)

Om ni undrar något över min uppkörning eller om
Ni vill ha lite tips så kommentera gärna så svarar jag glädjeligen! :)
Pat 2016-04-21 20:01 ! Citera #
Grattis :) ! Själv har jag körning på lördag i Södertälje , kan inte andas redan nu, gjorde teori förre vecka fick precis 52 , nu är det bara uppkörning kvar, vad ska jag tänka på
Kim 2016-04-21 20:05 ! Citera #
Ta det bara lugnt och lita på
Dina kunskaper! Är du redo så
Fixar du det. Hen vet att du förmodligen är nervös, gör du något misstag. Strunta i det 2+ kan ta bort en minus. De bedömer en helhet :) ta det bara lungt,
Håll koll på
Hastighet,högerregel och titta i speglarna plus döda vinkeln så
Kommer det gå
Bra, lycka till :)
Kim 2016-04-21 20:07 ! Citera #
Har du möjlighet till en liten uppvärmning innan så gör det, mycket av min nervositet släppte då. :)
Gäst 2016-04-21 20:10 ! Citera #
Tack så mycket Kim , ska tänka på det, vart körde du nånstans ?
king 2016-04-21 20:19 ! Citera #
Gäst 2016-04-21
Tack så mycket Kim , ska tänka på det, vart körde du nånstans ?
De flesta trafikinspektörer brukar säga att dom första 10min så låter dom dig lära känna bilen och värma upp lite och att om du gör några misstag så glöm dessa och se till att dom inte upprepas. I slutet av uppkörningen brukar dom fråga dig också om vad du tycker hur uppkörningen gick till och om du är medveten om några fel du begick och då ska du säga till dom att du vet vilka fel du har begått och att du är medveten om dessa. Sen om det inte är några fel som har skapat några farliga situationer så kommer dom att förstå att du är medveten om fel du gör och du klarar uppkörningen! Så slappna av
Kim 2016-04-21 20:29 ! Citera #
Körde upp i Strängnäs, körningen innehöll, motorväg,landsväg,stadskörning. backa runt hörn och fickparkera. :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
10
I dag 10:06
8
I dag 04:58
4
I dag 03:29
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor