Kommer jag klara teorin nu?
Har läst boken flera gånger och gör testerna i elevcentralen får godkänd varje gång tycker dom är simpla
testerna här på denna sidan också
Jadå du kommer klara dig isf. Lite omformulerat och svårt ibland men det brukar gå. 13 fel är ju många fel.. Så du klarar dig nog
Hur menar ni med omformulering?
Du kommer att klara dig men om du tänker på en 940 turbo steg 3 chip så kommer du att kugga.
Om du inte har lärt dig svaren utantill utan har pluggat för att lära dig teorin så kommer det säkert gå bra..
Svårt att veta vad de frågar efter ibland och mig veterligen en del rejäla kuggfrågor...endast 4/10 klarar teorin #Trafikverket. du kan bli en av dem.men då måste du jobba för det, läsa boken, ta ansvar och göra dig själv en tjänst och få värdefulla kunskaper.
Läs boken, köp bonnier trafikskola 299kr så ska du se att det går bra! Plugga inte som en dåre utan ta det lungt typ 1-2 timmar varje dag i cirka 1 månad. Stressa inte med plugget. Jag är en person som hatar att läsa böcker men jag tog det lungt och det gick bra
Läs boken om hur man instalerar en turbo i en 940 så gåre bra
Du kommer definitivt att kugga om du istället läser på hur man kör in en sugmotor i en Volvo 245 istället för att plugga på bonniers trafikskola(ute i trafiken)
Senaste foruminläggen
Rubrik