Gjorde teoriprovet precis. Vad var svårast?
Skrev teorin idag å fick 57 så det var ju skönt. Det svåraste för min del var - tiden. Färdig med två min kvar och hann inte gå igenom de jag markerat. Det trodde jag inte! Brukar ligga på typ en kvart på 70-frågors testen jag kört i mobilen.
Tyckte det svåraste var hur formuleringarna var på provet samt hur dålig kvalitet det var på bilderna. Betydligt sämre bilder än de man har på alla flashiga körkortsidor...
Fick 58/65
Uppkörning nästa
Grattis till båda! Jag håller med, det var väldigt dålig kvalitet på bilderna, det var svårt att se ibland
Vart skrev ni era prov?
Jag skrev mitt i Örebro, och där hade dom knivskarpa bilder, hur bra som helst
Själva provet var lätt et också
Om man kan alla teorifrågorna på körkort online kommer det gå bra på provet då? Och sen en till fråga skulle ni kunna skriva vilka 2-3 frågor som kom på teorin ungefär?
jag gjorde frågorna på körkortonline.se också, det var inte en enda fråga jag kände igen... men de var väl rätt lika. Så det är ett bra verktyg att jobba med i TILLÄGG till boken. Kan inte understryka boken nog.
Jag skulle nog säga att det fanns runt 10 frågor som jag nailade pga körkort online-frågorna. Jag köpte paketet med 1000st å gjorde 900. Rekommenderas. Det viktigaste är inte boken eller nån app dock. Det viktigaste tycker jag är att fråga din trafiklärare så mycket du orkar. Där finns alla svar + erfarenhet som boken inte har.
Köpte också alla frågorna härinne, fick dock inte en enda fråga som jag kände igen härifrån.
Håller dock inte med gällande att boken inte är viktig, den anser jag är viktigast av allt, sedan kan man ju självklart fråga sin lärare om små saker. Men när man pluggar teorin så är boken #1
Senaste foruminläggen
Rubrik