Start > Körkortsforum > Kuggat uppkörning och teori me…

Kuggat uppkörning och teori mer än 10 ggr

Gäst 2016-04-26 17:22 ! Citera #
Elev 2016-04-26
Du är inte ensam att kugga. Men ibland undrar man hur man kan kugga så många gånger. När man har läst på så mycket.
Jag slarvade me teorin då jag knappt läste, men tog tag i den nu, och gällande körningen så blir jag alltid kuggad på nåt jätte lite min körning för övrigt är bra det vet och inspektörerna sa det också efter körningen.
Gäst 2016-04-26 21:31 ! Citera #
Gäst 2016-04-26
Jag slarvade me teorin då jag knappt läste, men tog tag i den nu, och gällande körningen så blir jag alltid kuggad på nåt jätte lite min körning för övrigt är bra det vet och inspektörerna sa det också efter körningen.
En inspektör kuggar inte någon för nått jättelitet fel, så det där köper jag inte för fem öre! :D
Gäst 2016-04-26 23:50 ! Citera #
Stort grattis att du klarade det tillslut! :D
Gäst 2016-04-27 23:52 ! Citera #
Grattis! Åh så skönt för dig att du klarade det! Viktigt att man inte ger upp i såna fall. Och tro mig, du kommer lära dig så mycket nu när du får köra själv också! Och så fort något känns oklart, kolla upp det - så blir du en fantastisk förare.
Lyssna inte heller på alla som skrivit elaka kommentarer, de har förmodligen inte ens försökt ta körkort.

Kör på!
Adam Jensen 2016-04-28 02:06 ! Citera #
Det här bara bevisar att på slutet kommer du att lyckas.
Gäst 2016-06-16 08:52 ! Citera #
Jag klarade körningen på andra, manuell. Var så glad men hade redan kuggat en teori men jag tänkte att de grejar jag. Gjorde 7 jävla teoriprov och tänkte nu ger jag upp, sen igår när jag skrev mitt 8:e prov fick jag 54 och nu har jag mitt körkort!! Ge inte upp!!

Senaste foruminläggen

Rubrik
9
I dag 09:24
8
I dag 04:58
4
I dag 03:29
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor