Kuggat uppkörning och teori mer än 10 ggr
Har kuggat teorin och uppkörningen mer än 10 ggr, har tappat räkningen. Vet inte riktigt vad jag ska göra har tränat jätte mycket och är redo enligt trafikskolan, mina nerver ställer alltid till det
Nu är planen att jag ska ändra till automat och träna på teorin, landar alltid på 48-51 poäng i teorin, känns som att jag har en förbannelse över mig
har ni några tips förutom att öva mer för att jag övar och öar och det går inte
Känner mig hopplös som faaaaaan!!!!!!
Ge inte upp. Vet fler som kuggat mycket på teorin i alla fall. Gör mycket frågor och läs förklaringar. Körkortonline exempelvis. Gör alla frågor där 2 ggr. Du fixar det! Om du stryker på väldigt många uppkörningar bör du kanske fundera om du verkligen bör ha körkortet? Du klarar dig inte i din vardag utan? Inge bra att vara en osäker bilförare kan kosta livet.
Tror visst du kan klara körkortet. Du kanske bara måste hitta ett annat sätt för att exempelvis få in teorin.
Angående körningen vet jag inte riktigt om jag har något knep, för jag var inte så nervös. Men försök att inte fokusera på att det är en uppkörning, utan att det är en vanlig körlektion. Låtsas att inspektören är din vanliga körlärare.
(Och denna klassiker att det handlar om personkemi, är fel!!!).
Om bilskolan säger att du är redo, så är du förmodligen det. För är skolan seriös, så är de kunniga och kan se det. Så lita på att du kan. Intala dig själv att du kan.
Det är väl de tipsen jag har. Lycka till!
Bra att du väljer automat det blir lättare jag svär. Men teorin.. Hm... Plugga mer än du tror, och så lite till. Hitta en studiekamrat och förhör varandra
Snälla, jag har min uppkörning nu denna vecka! Jag klarade teorin äntligen, snälla snälla håll tummarna att jag klarar detta snälla!!!!! Jag håller nästan på att bli tokig...........
LÄs Boken, Man underskattar den såå mycket , det är mitt tips!
Gör tester på internet om du inte har gjort det, denna sida och elevcentralen har bra frågor
Gjorde teori igår och klara det. Viktigt att man läser frågorna och svars alternativen noga. Många svar liknar varandra så det är lätt att svara fel. Uppkörningen som jag hade igår i Sollentuna bommade jag. Jag körde 45 på en 30 sträcka. Missade 30 skylten. Tro mig instruktören är där för dig de vill att du ska klara kortet. Lycka till.
Tänk på att de på trafikverket inte är ute efter att du ska köra som ett proffs!
Handlar mer om att du inte ska vara en fara i trafiken. Så slappna av och tro på dig själv! Ett körkort är trots allt ett kort på att du kan köra tillräckligt bra för att få gå ut och lära dig på egen hand. För lära oss det gör vi hela tiden!
Senaste foruminläggen
Rubrik