Start > Körkortsforum > Farsta?

Farsta?

Leila 2016-04-13 21:12 ! Citera #
Heej!
Är det någon som har kört upp i Farsta och har lite tips? :)
Gäst 2016-04-13 22:09 ! Citera #
Körde upp där idag, kuggade min 10e uppkörning där
Gäst 2016-04-14 09:02 ! Citera #
Hej

Finns inte så mycket mer tips jag kan ge förutom att se till att du först och främst är redo för en uppkörning. Och kör gärna om du har möjlighet en timme innan med körskolan om du ska köra upp med deras bil. Min körskollärare tyckte även att det var bra att köra upp under rusningstid på morgonen för då får man med stor sannolikhet köra mot Haninge. Jag körde dock vid tiotiden och fick åka mot hökarängen och Skogås.
Niklas 2016-04-14 13:45 ! Citera #
Körlektion innan uppkörning är ett as bra tips, och om ni hinner med så gå igenom en liten säkerhetskontroll också.
Jag gjorde bägge dessa saker inför min uppkörning, och kände mig säkrare med körningen då jag redan hade känt på trafiken den dagen, och säkerhetskontrollen var toppen bra då jag hade glömt vissa saker. Och det vi gick igenom på säkerhetskontrollen fick sedan utföra med min inspektör..snacka om tur :D
Leila 2016-04-14 15:38 ! Citera #
Var där i dag och titta lite, såg en som åkte därifrån på prov , vi små hängde efter lite o såg vilken väg osv.
Är så nervös , hört mycket om att det är jätte svårt att få godkänt där
Leila 2016-04-14 15:46 ! Citera #
Oj! Vad var det du kuggade på och var fick du åka? Vilka säkerhetskontroller fick du göra?
A 2016-04-14 16:47 ! Citera #
Ska köra upp i första kl 13 imorgon. Hoppas det inte är så mkt trafik då :cry: kuggade där för en vecka sedan pga fel vid filbyte. Är så nervös!
L 2016-04-14 17:32 ! Citera #
Jag har en timme före dig :| lyckaaa till
A 2016-04-14 20:53 ! Citera #
Lycka till du med :) skriv hur det gick sen!
Jag ska försöka och ta det lugnt bara. Uppsikt och blicken långt fram så man hinner se skyltar. Mycket filbyten etc efter rondeller och så för att komma rätt i Farsta. Inte missa uppsikt i döda vinkel vid svängar då det är mkt cykelbanor osv där.
L 2016-04-14 22:19 ! Citera #
Jaaaa dessammmaa :) Hoppas det är fint väder!
Är mest rädd för slarvfel

Senaste foruminläggen

Rubrik
3
I går 22:17
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov