Start > Körkortsforum > Förarprovet

Förarprovet

Gäst 2016-04-12 10:59 ! Citera #
Hej alla jag undrar en sak vart är det enkelt att göra förarprovet. För det är dags men vet inte vart jag ska göra förarprovet. Ge tips
Gäst 2016-04-12 11:55 ! Citera #
Gäst 2016-04-12
Hej alla jag undrar en sak vart är det enkelt att göra förarprovet. För det är dags men vet inte vart jag ska göra förarprovet. Ge tips
Du ska göra ditt prov i den närmsta stad som du kommer köra mest i.
För åker du bort och gör ditt prov bara för att du inte klarar av att göra där du bor, hur tror du då att det kommer gå när du kommer tillbaka till din hemstad och ska köra bil?

Är du inte redo att köra upp där du bor så är du inte mogen att ha ditt körprov..
Gäst 2016-04-12 20:08 ! Citera #
Tycker lite som föregående talare... Är man omogen för ett körkort kan det sluta riktigt illa..
Björn He 2021-06-12 23:24 ! Citera #
Bara för att man är bosatt i Stockholm så är det väl inte alltid så lämpligt att ha körprov i Stockholm. För min del var det inte alls lämpligt att köra upp på hemmaplan, för när jag försökte boka tid för uppkörning så var det nästan absolut fullt i Stockholm medan det däremot var mindre fullt i andra provorter som Västerås, som också är en Mälarstad men som kanske är annorlunda jämfört med huvudstaden. Men jag var i Västerås när jag blev godkänd på tredje försöket och när jag blev kuggad på första försöket.

Senaste foruminläggen

Rubrik
3
I går 22:17
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov