Start > Körkortsforum > Väska in i salen

Väska in i salen

Jonathan 2016-04-11 12:06 ! Citera #
Hej, jag är en nervös grabb som ska ha teoriprov senare idag, kommer åka direkt från jobbet och kommer troligen ha med mig min väska. Detta orsakade nyss mig att ställa frågan, undrar om jag får komma in i salen om jag har med mig min väska?

Någon med erfarenhet/kunskap om detta? Tar receptionen och håller väskan mot ID? Måste jag lämna den på jobbet?
Gäst 2016-04-11 12:10 ! Citera #
Lycka till skriv sennare hur de gick
jag tror man får ha väska och ha den under bordet ja ska själv göra teorin nästa fredag :)
Gäst 2016-04-11 19:30 ! Citera #
Det här svaret kanske kommer för sent för dig nu, men skriver ifall andra har nytta av det :)

När jag skrev provet så fanns det krokar på väggen längst in där man fick hänga av sig väskor och jackor. Ytterjacka fick man inte ha på sig under provtiden. Jag gissar att det är liknande överallt. Precis som du säger så är det många som kommer från jobb/skola/kollektivtransport och det är klart att man kanske har en väska med sig då som man inte har möjlighet till att lämna någon annanstans, så det bör finnas plats i provsalen där du kan hänga av dig :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
3
I går 22:17
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor