Start > Körkortsforum > AM kort teori

AM kort teori

Gäst 2016-04-05 21:19 ! Citera #
Jag ska ta am kort om ett par månader, är det någon som har tagit kortet i år(eller sent 2015) som kan berätta om teorin är svår?

Till exempel hur mycket behöver man plugga?
Funkar sidor som t.ex gratisteori.se bra/räcker det att plugga på sådanna sidor?
Gäst 2016-04-05 22:31 ! Citera #
Gäst 2016-04-05
Jag ska ta am kort om ett par månader, är det någon som har tagit kortet i år(eller sent 2015) som kan berätta om teorin är svår?

Till exempel hur mycket behöver man plugga?
Funkar sidor som t.ex gratisteori.se bra/räcker det att plugga på sådanna sidor?
Gratisteori.se är en ren skitsida!!!!
Där har dom frågor som inte ens stämmer med det riktiga svaret.

Vore jag dig så hade jag skaffat mig någon sorts lärobok och sedan börjat plugga..
Trafikregler är ju detsamma som till B-körkort, så då skulle du kunna låna några körkortsböcker av vänner/biblioteket för att ha den saken klar.. Men som sagt, lite absolut INTE på Gratisteori.se

Den sidan är ju gratis av en orsak..
Gäst 2016-04-06 16:07 ! Citera #
Gäst 2016-04-05
Gratisteori.se är en ren skitsida!!!!
Där har dom frågor som inte ens stämmer med det riktiga svaret.

Vore jag dig så hade jag skaffat mig någon sorts lärobok och sedan börjat plugga..
Trafikregler är ju detsamma som till B-körkort, så då skulle du kunna låna några körkortsböcker av vänner/biblioteket för att ha den saken klar.. Men som sagt, lite absolut INTE på Gratisteori.se

Den sidan är ju gratis av en orsak..
Uppfattat!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor