Start > Körkortsforum > Ni som läst via körskola och f…

Ni som läst via körskola och fått testerna via trafik verket, har det varit frågor som du sett eller helt nya?

Gäst 2016-04-05 14:03 ! Citera #
Ni som läst via körskola och fått testerna via trafik verket, har ni fått typ samma frågor på det riktiga teoriprovet?
Eller är det helt nya frågor? eller en blandning?

Ska skriva på fredag så är lite nervös :-)

har det varit många frågor där man behöver räkna ut bromsträcka, reaktionssträcka mm dvs matematiska frågor, har diagnosen (vad den nu heter där jag inte kan se/blandar ihop siffror) så är orolig för att jag ska få flera såna för då är jag körd :-/
Gäst 2016-04-05 17:03 ! Citera #
Jag gjorde provet i Stockholm City och där hade dom placerat ut miniräknare. Antar att det är så överallt då och då slipper du i alla fall att räkna i huvudet :)
Gäst 2016-04-05 19:51 ! Citera #
Okej tack , ja det vet jag att man får ha, men är var det helt andra frågor än de du pluggat på datorn från trafikverket eller kom det frågor som du redan sett? dvs en blandning?
Tom 2016-04-08 14:31 ! Citera #
Hur gick det? Var det likt? Skriver nästa vecka
Mickan 2016-04-08 16:00 ! Citera #
Hej,

Jag skrev idag i Stockholm City för första gången och klara det! Jag körde Bonniers trafikskola och sedan har jag gjort testerna här på korkortonline. Klarade provet med 57/65. Tyckte frågorna var jättelika dom som finns på den här sidan. Hade läst att det skulle vara mycket svårare på provet eftersom formuleringarna kan vara krånliga. Men det var det verkligen inte. Klart dom inte är exakt som här, men förstår man varför svaret är som det är klarar man teoriprovet galant.

Lycka till på provet!

Senaste foruminläggen

Rubrik
3
I går 22:17
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo