Start > Körkortsforum > Vem körde ni upp med i Jakobsb…

Vem körde ni upp med i Jakobsberg?

Mathias94 2016-04-01 09:27 ! Citera #
Nyfiken på inspektörerna där.Nästan alla mina polare blev kuggade och snackar skit om dem.
LovisaJ 2016-04-01 09:33 ! Citera #
Körde upp med en man som hette Per-Åke 2 ggr och kuggade. Tredje gången med en kille som heter Roger eller Rolf då gick det bättre.

Fast kan man köra ska det nog inte spela någon roll vem man kör upp med.
Gäst 2016-04-08 23:09 ! Citera #
Körde upp med Per-Åke idag och klarade det! Maken till proffsigare och tydligare herre har jag inte sett tidigare :)
Körde upp tidigare med Neiki och Magnus tidigare, de var förvisso trevliga men då körde jag privat. Med Per-Åke hade jag blivit skickad av trafikskolan och körde med skolans lättkörda VW Golf. Med Magnus strulade TV’s växellåda för mig och redan när vi körde ut från parkeringen kände jag hur allt bara föll som ett korthus. Det påverkade sedan resten av körningen... Neiki skrev i sitt protokoll att hon hade ingripit i körningen, men hur hon gjorde det vet jag inte. Men överlag känns de väldigt kompetenta i Jakan.
Gäst 2016-04-13 22:44 ! Citera #
Körde upp med en tjej som hette Neiki. hon var lagom trevlig och satt tyst under hela körningen vilket gjorde mig väldigt nervös och ledde till att jag kuggade. Men tycker man om att köra i tystnad så är hon nog väldigt bra!
Felicia 2016-04-19 13:54 ! Citera #
Körde upp med Per Åke och kuggade.Klarade andra gången med Neiki.
Gäst 2016-04-24 10:56 ! Citera #
Körde först upp med någon som var inhyrd från Sollentuna och då kände jag mig inte alls nervös, men blev tyvärr kuggad. En vecka senare körde jag upp med en ganska tyst dam, Helena, och då blev jag sjukt nervös. Hon såg hela tiden besviken ut och var ganska stel, men det gick bra! :)
Sonja 2016-04-25 16:34 ! Citera #
Har uppkörning i Jakobsberg, är väldigt stressad. Kan någon berätta hur var det under uppkörningen o hur var dem??
Gäst 2016-04-26 23:41 ! Citera #
Jag körde upp med Neiki igår och klarade. Hon var mycket lugn, förstående men jag var sjukt nervös innan. Fick motorstopp en gång i backe men allt annat gick perfekt!

Senaste foruminläggen

Rubrik
3
I går 22:17
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo