Hej!
Jag har hört från flera personer att om man kuggar teoriprovet så blir det större risk att man kuggar uppkörningen? Det här gör mig så nervös eftersom jag har uppkörning imorgon, har något som kuggat på teoriprov lyckas klara uppkörningen?
Tror inte det har någon samband mellan varandra.
Vissa är bättre på att studera och komma ihåg medans andra kanske är bättre på att köra.
Vissa är bra på båda och vice versa.
Har du tränat din körning tillräckligt mycket att trafikskolan är väldigt nöjd med din upplärning och du är själv säker på din körning och nöjd med allt du lärt dig så ska det inte vara några problem.
Jag kuggade själv på teorin 3 gånger men klarade uppkörningen på första utan problem.
Ja, det känns skönt att veta att någon har lyckats
Jag kuggade teori med 51 istället för 52 poäng.. men klarade körningen viktigt att du visar med ögonen att du håler koll runt dig i speglar o liknande inte rör runt huvudet i 180! lixom kunna ha uppsikt . Du kommer klara dig prima!
Nää, sånt är ju inte fakta. Jag tex kuggade min första teori men fixade sedan uppkörningen. Omprovet klarade jag sen och har haft körkort ett bra tag nu.
Så det är bara en myt.
Ett sent svar, men tack för era inlägg. Hjälpte mig verkligen, jag lyckades få godkänt på uppkörningen så nu är det bara att an teoriprovet!