Tips!

Marcus 2016-03-30 21:07 ! Citera #
Hej jag undrar om de finns några bra tips på pluggandet, jag har nämligen svårt att ta in och komma ihåg information jag läser. Helt enkelt att göra pluggandet lite roligare!


Tack så länge! :)
Gäst 2016-04-01 10:08 ! Citera #
Marcus 2016-03-30
Hej jag undrar om de finns några bra tips på pluggandet, jag har nämligen svårt att ta in och komma ihåg information jag läser. Helt enkelt att göra pluggandet lite roligare!


Tack så länge! :)
Jag förde anteckningar, och strök under saker och ritade mycket bilder. På så sätt lossnade teorin för mig. Om du tex lär dig genom att nån annan berättar, är teorilektionerna på en körskola starkt rekommenderat.
Maria 2016-04-01 10:21 ! Citera #
Marcus 2016-03-30
Hej jag undrar om de finns några bra tips på pluggandet, jag har nämligen svårt att ta in och komma ihåg information jag läser. Helt enkelt att göra pluggandet lite roligare!


Tack så länge! :)
Plugga på samma sett som du du gjorde inför ett prov i skolan..
Och om det sättet fungerade, varför strula till det och plugga på nått annat sett?

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo