Start > Körkortsforum > Kuggat 2 ggr -tips

Kuggat 2 ggr -tips

Gäst 2016-03-29 20:32 ! Citera #
Klarade teorin första försöktet och fastnat på uppkörningen. kuggat 2 ggr. känner mig besviken och det har blivit som en mardröm och känner att det är omöjligt o fixa körkortet. mår jätte illa. själv vet exakt vad problemet ligger . har dåligt placering när jag ska svänga v/h i en landsväg och dålig hastighet anpassning när jag kör av en motorväg.
vill gärna höra om nån har haft som jag och om ni skulle kunna ge tips. har påverkat mitt liv ,ycket och tänker hela tiden på körkortet :( :( :(
har bokat ny tid igen men...
Stefan 2016-03-29 21:48 ! Citera #
Hej!

Har bokat tid om en vecka men försöker att känna mig lugn inför det. Har tagot körlektioner och tycker att du också ska göra det så att du känner dig säker. Det är också viktigt att du kan vara lugn och inte stressa när du kör.

Om du vet att du är dålig på något speciellt så tycker att du ska träna extra mycket på det privat eftersom att du vet att det är en brist. ;) Läs igenom hur det fungerar med vänstersväng i teorin och är det något som är otydligt eller om du har frågor så tycker jag att du ska ställa dem här i tråden.

Det viktigaste är att du tränar körning och teori så att du känner dig mer säker. Bilkörning är helt nytt för mig och säkert dig också så att det inte konstigt att du inte kan det från början - bara att bita i det sura äpplet och träna mer!

Önskar dig lycka till framöver :D
Gäst 2016-03-30 18:27 ! Citera #
Tack Stefan och lycka till med uppkörningen! vet exakt mina brister och kommer att öva på. mitt största problem är att jag har dålig avsökning och vet inte när jag ska börja svänga till den väg/gatan som prövaren menar antingen blir det förtidigt el försent :?

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
2
I dag 14:36
2
I dag 10:55
5
I dag 09:29
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo