Start > Körkortsforum > Boka halka som privat genom kö…

Boka halka som privat genom körskola

Gäst 2009-09-25 21:18 ! Citera #
Japp som trådnamnet säger:
Kan man boka riskutbildning del 2 som privat genom körskolan eller måste man kontakta trafikövningsplatsen?
Varför jag undrar är att priserna jag ser på nätet att i körskolorna så erbjuder de billigare priser.
Gäst 2009-10-04 15:42 ! Citera #
Hej hej ;)
Det ska inte vara någon prisskillnad. Det som kan variera priset är väl att om du bor långt ifrån halkbanan och bokar genom en trafikskola är att de kan erbjuda bussresor till halkbanan. Om du inte vill gå genom en trafiksola är det bara gör det över Internet.


www.trafikovningsplats.com
Här kan du se var halkbanorna finns och du kan klicka dig vidare in på deras hemsida för att boka en tid.

Lycka till :D
Gäst 2009-10-06 19:34 ! Citera #
Jo om man söker på hemsidor så kan priset variera från 1600-1900:-, så en liten skillnad finns. Men jag har frågat några styckna och de flesta säger att man ska gå där eller göra ett litet test där för att se om man får klartecken. :x . Slutade med att jag gick till trafikövningplatsen närmast och bokade en privat för 1900:- istället.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
14
I dag 15:50
29
I dag 08:27
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest