Betalade avgifterna för förarprovet + teorin. När jag loggar in på trafikverkets förarprov sida står det
(!) Kvar att betala 325 kr
(!) Kvar att betala 1200 kr
??
Körkortonline > Körkortsforum > Betalade nyss
Betalade nyss
Hur länge sedan är det du betalade?
Det kan nämligen ta upp till 24 timmar innan det blir registrerat
Om det är längre än så du har betalat så får du ringa och fråga
Det kan nämligen ta upp till 24 timmar innan det blir registrerat
Om det är längre än så du har betalat så får du ringa och fråga
Så att du betalade exakt samtidigt som när du skrev detta inlägget..??
Hur e det när du betalar dina övriga räkningar, inte får väll företagen in din räkning i samma sekund som du betalar? Nä just de, det kalas bankdagar..
E ju som ”Gäst” svarade dig, det kan ta upp till eller rent av längre än 24a timmar innan den registreras, så sluta stressa å chilla i nån dag till så ska du nog se att den blir betald å registreras som betald
Hur e det när du betalar dina övriga räkningar, inte får väll företagen in din räkning i samma sekund som du betalar? Nä just de, det kalas bankdagar..
E ju som ”Gäst” svarade dig, det kan ta upp till eller rent av längre än 24a timmar innan den registreras, så sluta stressa å chilla i nån dag till så ska du nog se att den blir betald å registreras som betald
Stod så för mig länge o väl. Men allt var betalat o klart när det var dags för prov. Så inget att oroa sig över.
Gäst 2016-03-18
Stod så för mig länge o väl. Men allt var betalat o klart när det var dags för prov. Så inget att oroa sig över.
Senaste foruminläggen
Rubrik
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera