Start > Körkortsforum > Bokning

Bokning

Gäst 2016-03-11 13:07 ! Citera #
Om trafikskolan har bokat prov åt en och man ändrar sig och vill köra med trafikverkets bil hur ska man gå tillväga? (förarprovet)

eftersom det är dom som har bokat, måste jag avboka teoriprovet och förarprovet? eller kan jag bara avboka förarprovet och sedan boka om det och välja trafikverkets bil?

det blev missförstånd med körskolan, visste inte att jag behövde betala dom för uppvärmning samt att låna deras bil vid uppkörning OCH betala trafikverket för förarprovet... blir ganska dyrt!! så vill låna trafikverkets bil för 400 kr
Gäst 2016-03-11 22:38 ! Citera #
Ring och fråga trafikverket.

Dock skulle jag faktiskt rekommendera dig att ha uppvärmningslektion. Även om det är ”dyrt”. Det hjälpte mig jättemycket, att skaka av nervositet, och bli varm i kläderna.

Men vi är ju individer. Men jag rekommenderar iallafall att man har uppvärmning innan. :D
Gäst 2016-03-12 14:24 ! Citera #
Ringde upp dom och dom kunde avboka men det var bäst att jag pratade med trafikskolan.

Men om man kuggar på uppkörningen så måste man betala ännu en gång så det är inte värt?
Gäst 2016-03-12 14:27 ! Citera #
Fast är du redo för körkort, ska inte bilen påverka.
Gäst 2016-03-12 16:57 ! Citera #
Gäst 2016-03-12
Fast är du redo för körkort, ska inte bilen påverka.
Sant

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo