Start > Körkortsforum > Bra tips att tänka på under up…

Bra tips att tänka på under uppköringen?

lulle 2016-03-09 21:30 ! Citera #
Hej har min uppskrivning och uppkörning om en vecka. Jag undrar om ni har några speciella tips till uppkörningen? kör privat.
Emilié 2016-03-09 22:02 ! Citera #
Hej, Håller också på att ta körkort nu, men jag har inte kommit lika långt som du :)
Dock kommer jag ihåg sen skolan att kompisar blivit kuggade för att de inte stannade för folk som stod vid övergångsställen. Bättre att stanna en gång för mycket säger jag bara! Lycka till! :D
lulle 2016-03-09 22:43 ! Citera #
Ja de är en som jag ska ta med mig! tack så mycket. lycka till med ditt körkort! :D
Gäst 2016-03-09 22:48 ! Citera #
Har också min uppkörning om exakt en vecka o teorin nästa vecka på måndag, är rädd D:
elin 2016-03-09 22:52 ! Citera #
Tog körkort idag! Har också bara kört privat (tog totalt 2 st körlektioner) och klarade både teoriprov samt uppkörning på första försöket. Tänk på att vara lugn, de är inte så petiga som alla säger att dom är. Är du redo för körkort kommer det är gå fint! Ibland är det också bra att ”tänka högt”, exempelvis förklara varför man gör på ett visst sätt. Då vet dom att man vet vad man håller på med.
Sommarsol 2016-03-10 11:12 ! Citera #
Jag vet iofs inte hur du är som person men var beredd på att du kommer vara nervös. Nervositet är dock ingen fara, det tyder snarare på att du tar uppkörningen seriöst! Kör som du alltid kör (förutsatt att det är som man ska köra ;)). Inspektören kommer se helheten. Hen kommer kunna se igenom småfel och se hur lämplig du är att ha körkort. Detta oavsett vad som går runt i huvudet under uppkörningen (typ att man tror att man är körd fastän man inte är det) Det fick jag erfara från min uppkörning. Lycka till! :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
2
I dag 14:36
2
I dag 10:55
5
I dag 09:29
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest