PANIK

Nära nervöstsammanbrott 2016-03-02 07:37 ! Citera #
Hej!! Ska ha min uppkörning om typ 2 timmar och nu blev jag så himla osäker!!! Får man vrida ner sidospegeln när man backar runt hörn? Så man ser hela trottoarkanten?? Det är så jag kan backa runt hörn bäst.
Jag har alltid tänkt att man borde få göra det eftersom det är så jag skulle göra när jag kör själv och varför skulle man inte få använda ett hjälpmedel som gör det lättare.

Men nu börjar jag undra. Tänk om inspektören tycker jag är osäker och inte kan på riktigt?
Är rädd att om jag inte vrider ner sidospegeln kommer jag inte lyckas bra alls!!!

Ska man chansa på det eller vrida ner sidospegeln och ta risken att inspektören tycker det är fusk???

Tacksam för otroligt snabbt svar!!!!!!
David 2016-03-02 08:18 ! Citera #
Ja de får du, gick igenom de med körskoleläraren igår, glöm inte o håll uppsikt efter barn o liknade, stressa inte i backning!!
Nära nervöstsammanbrott 2016-03-02 13:52 ! Citera #
Tack för svaret!!!

Klarade det!!!! Har fått körkort!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D
Ande 2016-03-02 14:19 ! Citera #
Grattis! :)

Vad fick du göra då? Gjorde du några misstag som ”släpptes igenom” ändå?

/Ande
Gäst 2016-03-03 13:30 ! Citera #
Grattis! Bra jobbat! Man får alltid göra några små fel (ofarliga) då ingen är en perfekt bilförare ;)
Gäst 2016-03-03 16:43 ! Citera #
Nära nervöstsammanbrott 2016-03-02
Tack för svaret!!!

Klarade det!!!! Har fått körkort!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D
Vad kul och glad att du lyckade :) grattis !!!!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo