Uppkörning på Hisingen, någon som har lite guld tips ? :D
Tjenare gott folk på körkortonline, har uppkörning på fredag i hisingen Göteborg. Någon som har lite guld tips på ruter ni fick köra ? eller saker ni blev kuggade på : )
Hej på dig ett tips att du går ut och går mist en halv timme innan du sätter dig i bilen. och försök undvika och tänka på att att du ska köra snart utan gå i tempo kom bort från TÄKANDE
Jo jag håller tummarna för dig om du själv håller för mig till teori nu på tisdag
Gäst 2016-02-24Tjenare gott folk på körkortonline, har uppkörning på fredag i hisingen Göteborg. Någon som har lite guld tips på ruter ni fick köra ? eller saker ni blev kuggade på : )
😎 hoppas det gå bra
Gäst 2016-02-24Tjenare gott folk på körkortonline, har uppkörning på fredag i hisingen Göteborg. Någon som har lite guld tips på ruter ni fick köra ? eller saker ni blev kuggade på : )
Hej på dig ett tips att du går ut och går mist en halv timme innan du sätter dig i bilen. och försök undvika och tänka på att att du ska köra snart utan gå i tempo kom bort från TÄKANDE
Gäst 2016-02-24Hej på dig ett tips att du går ut och går mist en halv timme innan du sätter dig i bilen. och försök undvika och tänka på att att du ska köra snart utan gå i tempo kom bort från TÄKANDE
Jo jag håller tummarna för dig om du själv håller för mig till teori nu på tisdag
Hur gick det? Ska själv köra upp på Hisingen snart och är så nervös. Vart fick du köra?