Lite info: Förra torsdagen hade jag teorin inne i stockholm och det gick grymt med 59/65 rätt. Dagen efter på fredagen skulle jag köra upp på djupdalsvägen i sollentuna och det gick hyfsat, fastän jag blev underkänd pågrund av att inte kolla döda vinkeln + dålig avsökning i korsning.
Nu i morse klarade jag uppkörningen galant! Det enda instruktören kunde påpeka var att jag glömde att blinka ut i en korsning, men det var alltså ingenting att direkt oroa sig över.
För er som känner er närvös inför uppkörningen, tänk på att instruktören vet att du är närvös och troligen inte den bäste bilföraren, det som hen bedömmer är hur väl du kan hantera olika situationer, styra bilen i stort sett.
När jag kom in på parkeringen så skulle jag backa in i en plats mellan 2 bilar, jag var tvungen att rätta mig 2 gånger då jag kom in lite fel. Men det gör ingenting sålänge du kan själv rätta till felet så du står bra parkerad.
Så nu väntar man bara på körkortet i brevlådan! Lycka till alla som håller på med körkortet, fråga gärna om det är någonting du undrar över.