Start > Körkortsforum > Klarade uppkörning andra gånge…

Klarade uppkörning andra gången

Annong 2016-02-22 11:20 ! Citera #
Lite info: Förra torsdagen hade jag teorin inne i stockholm och det gick grymt med 59/65 rätt. Dagen efter på fredagen skulle jag köra upp på djupdalsvägen i sollentuna och det gick hyfsat, fastän jag blev underkänd pågrund av att inte kolla döda vinkeln + dålig avsökning i korsning.

Nu i morse klarade jag uppkörningen galant! Det enda instruktören kunde påpeka var att jag glömde att blinka ut i en korsning, men det var alltså ingenting att direkt oroa sig över.

För er som känner er närvös inför uppkörningen, tänk på att instruktören vet att du är närvös och troligen inte den bäste bilföraren, det som hen bedömmer är hur väl du kan hantera olika situationer, styra bilen i stort sett.

När jag kom in på parkeringen så skulle jag backa in i en plats mellan 2 bilar, jag var tvungen att rätta mig 2 gånger då jag kom in lite fel. Men det gör ingenting sålänge du kan själv rätta till felet så du står bra parkerad.

Så nu väntar man bara på körkortet i brevlådan! :) Lycka till alla som håller på med körkortet, fråga gärna om det är någonting du undrar över.
Niklas 2016-02-22 13:10 ! Citera #
Grattis till körkortet! :D

Dock kommer du inte få det i brevlådan, utan du måste ha ett giltigt leg då du kommer få lösa ut det på närmaste postutlämningsställe då posten inte delar ut värdehandlingar :D
Mohamed 2016-02-22 20:15 ! Citera #
Grattis till Körkortet :) Jag vill gärna veta om du läste Teorin i den här hemsidan? Har det allt som krävs för att klara Teorin om man läser igenom allting?
Gäst 2016-02-22 22:47 ! Citera #
Mohamed 2016-02-22
Grattis till Körkortet :) Jag vill gärna veta om du läste Teorin i den här hemsidan? Har det allt som krävs för att klara Teorin om man läser igenom allting?
Nej det har den inte.. läs boken, det är det bästa tipset du kan få..
Annong 2016-02-22 23:06 ! Citera #
Mohamed 2016-02-22
Hallå, jag läste igenom boken 2 gånger, köpte online tester på denna hemsida och på www.trafikskolaonline.se (30 dagar för endast 129:-)

Och fick 59/65 rätt på teoriprovet, gjorde också alla gratis online test som finns, allt detta pluggades in inom kanske 2 månader lite då och då. Lycka till :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
10
I dag 10:06
8
I dag 04:58
4
I dag 03:29
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor