Start > Körkortsforum > Snart dags för teori prov om 2…

Snart dags för teori prov om 2 veckor hur ser det ut?

Gäst 2016-02-17 19:28 ! Citera #
Hur ser frågorna ut? har hört att dom inte alls liknar som i elevcentralen
Liknar dom mer från denna sidan?
Gäst 2016-02-17 19:58 ! Citera #
Det är visst som elevcentralen och körkortonline. Enda skillnaden är att de är omformulerade. För vore dom exakt samma, lovar jag dig att det skulle finnas betydligt fler idioter ute på vägarna än vad det redan gör.

Om du kan teorin, behöver du inte oroa dig. Frågorna är somsagt omformulerade. Men har man pluggat ordentligt, klarar man det.

Fokusera inte bara på frågorna. Läs boken också!!!! Annars kommer du glömma bort det efter ett tag.
Gäst 2016-02-17 21:05 ! Citera #
Fattar man innebörden i frågan så kommer det inte vara några problem.
Har man dock bara pluggat in en massa frågor utan att förstå grund iden om varför det ska vara på ett specifikt sätt, ja då ligger man väldigt illa till..
Anon 2016-02-18 14:44 ! Citera #
Klarade mitt prov idag med 59/65 och frågorna är väldigt lika dem som du ser på online tester, jag skulle säga att dem är i samma svårighetsgrad om inte lättare än dem som kommer upp på vissa sidor.

Lycka till :)
Gäst 2016-02-18 15:40 ! Citera #
Anon 2016-02-18
Klarade mitt prov idag med 59/65 och frågorna är väldigt lika dem som du ser på online tester, jag skulle säga att dem är i samma svårighetsgrad om inte lättare än dem som kommer upp på vissa sidor.

Lycka till :)
Ja precis!

Klarade mitt prov med 58 rätt, med en rejäl förkylning och feber. Hade med andra ord oddsen emot mig, då jag knappt kom ihåg vad jag hette. Så ja, frågorna är ganska lätta, om man har pluggat ordentligt. (Vilket jag hade gjort).
Gäst 2016-02-18 16:35 ! Citera #
Grattis er som klarade provet! Nu är jag så himla nervös. Nästa månad det dags för mig att göra provet och uppkörning. Jag håller på att läsa mycket i boken och testa på test frågorna här på körkort online. ha det bra!
Anon 2016-02-18 16:50 ! Citera #
Ett till tips till er är att verkligen gå igenom era svar på teoriprovet om ni har tid över, Efter att ni svarat på alla frågor har ni chans att se en ’överblick’ på alla era frågor, kontrollera i lugn hastighet så att du inte slarvat på en fråga som du egentligen kan :)
Gäst 2016-02-18 19:45 ! Citera #
Tack så mycket på tipsen Anon!
Gäst 2016-02-18 20:23 ! Citera #
Gäst 2016-02-18
Grattis er som klarade provet! Nu är jag så himla nervös. Nästa månad det dags för mig att göra provet och uppkörning. Jag håller på att läsa mycket i boken och testa på test frågorna här på körkort online. ha det bra!
Fortsätt så, så ska du se att du lätt kommer klara det!!! Var bara noggrann under provet. Tex titta på bilden, för att verkligen få all information, eller läs noga vad de verkligen frågar efter.

För egentligen är frågorna inte svåra. Det kluriga är att samla in all information i frågan, så man svarar rätt.

Men fortsätter du att plugga som du gör nu, har du stor chans att du klarar dig!!!
Gäst 2016-02-18 22:33 ! Citera #
Det hoppas jag verkligen att jag kommer att klara mig om inte så ska jag kämpa vidare.Tack !

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo