Start > Körkortsforum > Betala fakturan innan?

Betala fakturan innan?

Amanda 2016-02-10 21:28 ! Citera #
Måste man betala fakturan innan teorin/uppkörningen eller kan man vänta några dagar tills efter man gjort dem? (Dålig ekonomi innan löning :cry: ) Får höra olika från alla håll..
Gäst 2016-02-10 22:32 ! Citera #
Tror man kan betala efter. Beror på vad det står för datum på lappen. Vi betalade innan dock, pga jag hade provet i början av månaden, så vi hade precis fått löning.

Men ring annars till Trafikverket o förklara att du inte har pengar just nu. Jag har ringt på räkningar av samma orsak, men andra ärenden. Aldrig fått ett nej. Utan bara att betala o va glad när man kan. Men somsagt. Ring och fråga först
Amanda 2016-02-13 21:00 ! Citera #
Tack för svar! :D
Yajirou 2016-02-13 22:25 ! Citera #
Har för mig att det står någonstans i trafikverket eller i själva fakturan att avgiften ska vara betald innan proverna.
Gäst 2016-02-14 09:26 ! Citera #
Yajirou 2016-02-13
Har för mig att det står någonstans i trafikverket eller i själva fakturan att avgiften ska vara betald innan proverna.
FEL... Fakturan från Trafikverket har samma vilkor som andra fakturor.. Dvs den skal vara betald inom ett vist datum, fakturan har ingen inverkan på vare sig du får göra provet eller inte, betalas den inte så kommer det bara påminnelse på den osv... Med tanke på belastningen som Trafikverket har skulle det inte fungera att en viss faktura skulle varit betalad innan osv..

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov