Start > Körkortsforum > Uppkörning i Sollentuna

Uppkörning i Sollentuna

Göst 2016-02-03 05:03 ! Citera #
Hej Hej
Jag undrar om det finns någon som vill dela med sig sin uppkörning i Sollentuna och berätta vart du fick köra i området.
Super tacksam för svar :)
Gäst 2016-02-04 13:08 ! Citera #
Om du går på körskola, kan du be om att få köra lite på de områdena där de brukar köra under uppkörningen. Kör du privat, kan du alltid ha en sån körlektion ändå.

Eller så inväntar du svar från nån som körde där (bor i Värmland, så känner inte till Sollentuna alls).
Gäst 2016-02-04 14:20 ! Citera #
Varför vill du veta det?
Dessutom så byter inspektörerna ut sina rutter lite då och då, just för att det inte ska gå att lista ut vart dom kör :)
När jag körde upp så fick jag en helt ny rutt, men lyssnar man bara på dom direktiven man får så är det inga större problem :D
Gäst 2016-02-05 11:44 ! Citera #
Göst 2016-02-03
Hej Hej
Jag undrar om det finns någon som vill dela med sig sin uppkörning i Sollentuna och berätta vart du fick köra i området.
Super tacksam för svar :)
Hej, Jag har övningskört runt Sollentuna, men dagen jag tog uppkörning då fick jag köra mot Vällingby.
Gäst 2016-02-06 19:56 ! Citera #
Körde i veckan.
Mot Täby, av vid Hagby, tillbaka mot Sollentuna förbi väsjöbacken. Runt villaområdet i Sjöberg ,fick backa runt ett hörn. Ut på sollentunavägen tillbaka till Trafikverket .
Godkänd:-)
Gäst 2016-02-08 13:28 ! Citera #
Hej!
Jag klarade uppkörningen idag i Sollentuna ; ))
Har bara teorin kvar nu!
Gäst 2016-02-22 06:57 ! Citera #
Bästa stället att göra uppkörning är ju Sollentuna ; )))
Gäst 2016-03-02 15:22 ! Citera #
Sollentuna är en rolig plats att köra upp på! Lagom mycket utmaningar, tycker jag.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
5
I går 20:04
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest