Hej!
Ska skriva teoriprovet om två veckor och är mitt uppe i plugget. Har varit inne och läst en del i forumet här och näst intill alla rekommenderar att läsa mycket i körkortsboken och gärna flera gånger. Jag undrar hur teorin här på körkortonline skiljer sig mot teorin som finns i boken? Eller är det kanske ingen skillnad alls?
Körkortonline > Körkortsforum > Teorin här vs Boken
Teorin här vs Boken
Det är väl ungefär samma, men boken is the shit! Att bara pränta in frågor, är trams. Punkt!
Gäst 2016-01-27
Det är väl ungefär samma, men boken is the shit! Att bara pränta in frågor, är trams. Punkt!
Gäst 2016-01-27
Tror teorin som avses är de 40+ textsidorna på https://korkortonline.se/teori/ och inte själva frågorna. Läs båda vettja
Teorin härinne tar bara upp en bråkdel av vad boken har, kanske inte så konstigt egentligen 
Så jag skulle råda dig att läsa boken i första hand, denna sida är bara bra att ha som ett komplement till körkortsutbildningen. Jag skulle absolut inte förlita mina teorikunskaper på att endast läsa denna sida
Så jag skulle råda dig att läsa boken i första hand, denna sida är bara bra att ha som ett komplement till körkortsutbildningen. Jag skulle absolut inte förlita mina teorikunskaper på att endast läsa denna sida
Jossan88 2016-01-27
Teorin härinne tar bara upp en bråkdel av vad boken har, kanske inte så konstigt egentligen Så jag skulle råda dig att läsa boken i första hand, denna sida är bara bra att ha som ett komplement till körkortsutbildningen. Jag skulle absolut inte förlita mina teorikunskaper på att endast läsa denna sida
Jossan88 2016-01-27
Teorin härinne tar bara upp en bråkdel av vad boken har, kanske inte så konstigt egentligen Så jag skulle råda dig att läsa boken i första hand, denna sida är bara bra att ha som ett komplement till körkortsutbildningen. Jag skulle absolut inte förlita mina teorikunskaper på att endast läsa denna sida
Alva 2016-01-27
Nej misstänkte att det kunde vara så, men tycker samtidigt att det finns förhållandevis mycket teori här också. Kändes vettigt att höra mig för i alla fall. Boken it is! Gäst 2016-01-27
Gäst 2016-01-27
Jag läste ungefär halva teoriboken och klarade provet så boken är faktiskt inte så jäkla viktig