Start > Körkortsforum > Fick 50 rätt första gången

Fick 50 rätt första gången

S 2016-01-22 18:04 ! Citera #
Hej allihop,

Jag gjorde uppkörningen idag och det gick bra men tyvärr misslyckades jag med teorin för nån vecka sen. Jag ska göra nästa försök på tisdag och vet vilka fel jag hade i stort sett. Har gjort 250 frågor här och fått godkänt. Tycker ni jag ska plugga mer? Känns nästan som att det kommer göra mig mer osäker. Hur hade ni gjort?
Jossan88 2016-01-22 18:23 ! Citera #
Hejsan S

Personligen skulle jag inte förlita mitt hopp på att klara teorin bara för att man har klarat 250 frågor härinne.
Frågorna härinne är betydligt lättare än dom som finns hos Trafikverket :)

Själv pluggade jag såhär:
Läste körkortsboken 4! gånger
Köpte alla 1000 frågorna härinne.
Gjorde alla prover och tester på min körskola

Så om du har körkortsboken hemma så läs i den istället för att göra dessa enkla frågor som finns på denna sida
Frågorna härinne är bara ett bra komplement till boken, alltså om man vill plugga teorin lite ytligt.
Men vill du plugga mer kunskap så är boken toppen bra :D
Gäst 2016-01-22 18:40 ! Citera #
Förlita dig inte på frågorna. Läs boken!!
gäst 2016-01-23 14:34 ! Citera #
S 2016-01-22
Hej allihop,

Jag gjorde uppkörningen idag och det gick bra men tyvärr misslyckades jag med teorin för nån vecka sen. Jag ska göra nästa försök på tisdag och vet vilka fel jag hade i stort sett. Har gjort 250 frågor här och fått godkänt. Tycker ni jag ska plugga mer? Känns nästan som att det kommer göra mig mer osäker. Hur hade ni gjort?
Hej S ! jag gjorde mitt prov i torsdags och fick 51 :( men ska göra nytt test nu på måndag, ja sitter och läser boken på nytt för att se att allt kommer in i huvudet nästa gång ja gör provet. lycka till :)
Gäst 2016-01-24 10:28 ! Citera #
Jag klarade mig på andra gången. När jag skulle göra min andra prov så pluggade Jag bara på frågor som jag läste i trafikskola o dem är väldigt bra kan jag säga för de kom i princip allt nästan. Jag skulle föreslå till er att ni pluggar bara på frågor gå till trafikskola lite o hemma gå in i olika hemsidor o testa o göra prov. De är gratis :lol:
LYCKA TILL!! :)
Gäst 2016-01-26 09:41 ! Citera #
Det gick bra idag! Läste bara det jag visste att jag haft fel på och fick typ samma frågor idag som förra gången. Sjukt nöjd tjej! Lycka till allihop, nu ska jag ta en tur bara för att jag kan :)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest