Start > Körkortsforum > Lika lång uppkörning andra gån…

Lika lång uppkörning andra gången ??

Sandra 2016-01-22 13:58 ! Citera #
Jag kuggade precis på min första uppkörning. Allt gick skitbra och hennes sa att jag körde bra. Men tyvärr inträffade en incident vid ett övergångsställe som gjorde att inspektören blev tvungen att använda dubbelkommandot. Så jag förstår till 100% varför jag blev kuggad. I protokollet är allt grönmarkerat utom punkten ”oskyddade trafikanter” och bristande avsökningsmetoder eller nått sånt. När trafikläraren skjutsa hem mig så sa han att nästa gång jag kör upp så kan de kanske bara kolla mina kunskaper inom ”oskyddade trafikanter ” osv... att de kanske inte ens går genom det jag redan har klarat..

Hur ofta händer sånt ? Jag kommer ju ha inställningen att vi kommer köra allt igen. . Men trafikläraren gjorde mig fundersam. .

Hur många fick en mindre uppkörning andra gången?
Jossan88 2016-01-22 18:16 ! Citera #
Det där är helt omöjligt att svara på då det är inspektören som lägger upp den andra rutten..
Min sambo kuggade första uppkörningen, men fick köra om nästan hela programmet under sin andra uppkörning.
Vissa får bara köra 20-25 minuter, medans andra får köra hela uppkörningstider.
Jag tror ju inte att dom bara kommer att kolla din avsökningar runt övergångsställen :)

Så jag skulle göra som dig att ladda för att få köra om nästan allt..
Du grejar det nästa gång, var bara extra noggrann när du kommer till övergångsställen så kommer du ha ett godkänt resultat nästa gång :D

Lycka till!

Senaste foruminläggen

Rubrik
10
I dag 10:06
8
I dag 04:58
4
I dag 03:29
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest