Start > Körkortsforum > 3:e gången den 22/1

3:e gången den 22/1

nervös 2016-01-20 02:10 ! Citera #
Första gången jag körde upp tappade jag huvudet någonstans och missade skyltar och regler som jag egentligen kan och klarar av perfekt. Andra gången fick jag en väldigt sträng inspektör som även är känd som den som kräver för mycket. På fredag kör jag upp för tredje gången.

Jag är så nervös, kan inte äta, kan inte sova, spänner mig så jag får ryggsmärtor, får hjärtklappning och kan absolut inte slappna av. Jag skakade mig igenom två hela uppkörningar av nervositet och är så rädd för att misslyckas med denna också. Min mamma säger att jag aldrig borde ha körkort, hon har försökt krocka med en av trafikskolans bilar för att stoppa en körlektion, osv. Jag KAN bara INTE misslyckas denna gången!

Snälla ge mig tips, jag behöver tips för att hålla mig lugn och veta vad jag ska göra :(
Johan 2016-01-20 07:08 ! Citera #
Hej.

Mitt tips till dig är som följer. Du ska gå in med en positiv inställning, att du gör så gott du kan. Det är helt normalt att bli nervös över detta, det är ett stort steg att ta körkort. När du sätter dig i bilen med inspektören så ska du ta några djupa andetag och tänka att du får göra så gott du bara kan.

Hoppas innerligt att du lyckas. Lyckospark ;)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor