Kuggad 4:e gången
Fyfan kuggade precis för fjärde gången. Vet ni hur det känns?
Har bara lust att skriva av mig eftersom att jag är så ledsen. Har gråtit sen jag kom hem.
Mina pengar är slut och snart går min teori ut också. Är så frustrerad ... Har bara lust o ge upp o skita i de där kortet.
Känns som att jag aldrig kommer få höra orden : grattis till körkortet !
..
Gör som flesta och kör utan körkort
Själv jag har kört i 1 år utan körkort , har aldrig blivit stoppad av polis
lol de är upptagen med andra grejer
Nej kör aldrig utan körkort skulle inte råda dig till det. Och ge aldrig upp hoppet du har redan slösat mycket pengar så en till uppkörning skadar inte. Chansa inte blir du stoppad av polisen och du saknar körkortet kan de gå riktigt illa.
Kommer du klara bara boka tid hela tiden..eller prova annat ställe som e inte så mycket trafik..jag klara min uppkörning äfter 8 gång..du klara också..bara ligga lite till pengar och..tänk nästa gång att du måste försäktigt handlar om planering.bara kör tänk inte mycket.kommer du klara det.
Hej! Snälla,ge inte upp! Jag skriver mitt 7e teoriprov den 26e nu i januari, uppkörningen klarade jag dock på andra försöket. Jag vet hur dåligt det känns. Men försök tänk som jag, det händer alla, man är inte dummare än någon annan för att man har svårigheter i vissa stunder. Du kommer få ditt körkort, förr eller senare! Tänk så. Hoppas du klarar det nästa gång så du får känna hur bra det känns, Lycka till!
Ger inte upp. Jag klarade min på fjärde gången men ska skriva teori för 7 gången under veckan. du kommer klara det. Ger inte upp.
GE INTE UPP FÖR SJUTTON GUBBAR!!! Jag va me där, men femte gången fixade jag uppkörningen ... Kämpa på!! De kostade mig så mycket med lån av bil , provet och uppvärmningslektioner varje gång. Men de är så värt de så kämpa på !!
Vadå gör som dom flesta??
Det är bara losers som kör utan körkort för att dom är för dumma eller för lata för att greja antingen teorin eller uppkörningen!
Åker man dit så kommer bötesbeloppet inte vara litet, så varför chansa när man är så pass nära att greja det helt lagligt!?
”gör som de flesta” vilka är det?
Vadå gör som dom flesta??
Det är bara losers som kör utan körkort för att dom är för dumma eller för lata för att greja antingen teorin eller uppkörningen!
Åker man dit så kommer bötesbeloppet inte vara litet, så varför chansa när man är så pass nära att greja det helt lagligt!?
Kan meddela att de flesta normalt funtade människorna kämpar på med sina körkort, och kör lagligt.
Senaste foruminläggen
Rubrik